آفتاب

2 طرح بهداشتی هدیه دولت تدبیر و امید با حضور وزیر بهداشت در خاش افتتاح شد

2 طرح بهداشتی هدیه دولت تدبیر و امید با حضور وزیر بهداشت در خاش افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - 2 طرح مهم بهداشتی و درمانی دولت تدبیر و امید با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار سیستان و بلوچستان در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان خاش راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان روز یکشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این 2 طرح شامل درمانگاه تخصصی الزهرا(س) و زایشگاه و بلوک زایمانی کوثر در بیمارستان امام خمینی(ره) خاش ساخته و افتتاح شد.
دکتر محمودرضا میری افزود: درمانگاه تخصصی الزهرا(س) با بیش از 23 میلیارد ریال اعتبار در متراژ هزار و 42 متر مربع و زایشگاه و بلوک زایمانی کوثر نیز با افزون بر 25 میلیارد ریال اعتبار با گستره 748 متر مربع در کمتر از یک سال ساخته شده است.
وی گفت: ساختمان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش نیز تا پایان امسال بهره برداری می شود.
وی اظهار داشت: اجرای طرح عظیم و ملی تحول نظام سلامت فرصتی مناسب در اختیار تلاشگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گذاشت تا با بهره گیری از دانش بومی و تکیه بر تلاش فرزندان غیور این دیار گام های موثری برای بهبود سلامت مردم و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات بردارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: تلاش برای سهولت دسترسی مردم به خدمات، سرلوحه برنامه های این دانشگاه قرار دارد و حرکت جهادی بی نظیری با هدف ارتقا زیر ساخت ها در این مدت انجام شده است.
دکتر میری تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت، با اجرای 376 طرح عمرانی مهم با 220 هزار متر مربع زیر بنا به کارگاه بزرگ سازندگی و اشتغالزایی تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر چهار روزه خود به سیستان و بلوچستان از روز جمعه تاکنون از ظرفیت های بهداشتی و درمانی شهرهای مختلف استان دیدن کرده است.
3213**3042 **6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
کد N1573985

وبگردی