آفتاب

اردوغان: نام و روش گروههای تروریستی هیچ اهمیتی ندارد

اردوغان: نام و روش گروههای تروریستی هیچ اهمیتی ندارد

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به حمله تروریستی امشب ساعت 22.30 به وقت محلی در نزدیکی ورزشگاه وودافون آره ناى شهر استانبول اعلام کرد گروه های تروریستی که در سال های اخیر چندین بار چنین حملات منفور را انجام می دهند٬ نام و روش شان هیچ اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، رئيس جمهور ترکیه طی بیانیه کتبی در ارتباط به دو انفجار تروریستی امشب ساعت 22.30 به وقت محلی در نزدیکی ورزشگاه وودافون آره ناى شهر استانبول اعلام کرد: "گروه های تروریستی که در سال های اخیر چندین بار چنین حملات منفور را انجام می دهند٬ نام و روش شان هیچ اهمیتی ندارد. تمام گروه های تروریستی پ.ک.ک٬ داعش و فتو برای همان هدف به ملت و کشورمان حمله می کنند".

وی گفت: امشب حملات تروریستی که علیه نیروهای امنیتی و مردم کشور در مجاورت ورزشگاه وودافون آرنا و پس از مسابقه تیم های بشیکتاش و بورسا سپور رخ داد٬‌ به وضوح نشان داد که هدف آن تحمیل بیشترین تلفات بوده است.

وی در این بیانیه که آناتولی خبرگزاری دولتی  این کشور منتشر کرده است، گفت: متاسفانه ما شهدا و زخمی هایی در این حملات داریم. برای قربانیان این حملات از خداوند متعال طلب رحمت و برای زخمی شدگان طلب شفای عاجل می کنم.

اردغان تاکید کرد: "امشب بار دیگر شاهد زشت ترین اقدام ناقض هر گونه ارزش و اخلاق تروریسم شدیم. ترکیه هنگامی که یک گام مثبت برای آینده بر می دارد٬ گروه های تروریستی بلافاصله دست به خشونت، هرج و مرج می زنند".

او همچنین خاطر نشان کرد: "گروه های تروریستی که در سال های اخیر چندین بار چنین حملات منفور را انجام می دهند٬ نام و روش شان هیچ اهمیتی ندارد. تمام گروه های تروریستی پ.ک.ک٬ داعش و فتو برای همان هدف به ملت و کشورمان حمله می کنند".

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد:‍ هیچ کس نباید تردیدی داشته باشد که ما به عنوان یک کشور و یک ملت به یاری خداوند، از عهده تروریسم٬ گروه های ترورستی و حامیان آنها بر خواهیم آمد.

52310

کد N1573669

وبگردی