آفتاب

جشن تولد کتابفروشی افق برگزار می شود

جشن تولد کتابفروشی افق برگزار می شود

جشن تولد کتابفروشی افق روز چهارشنبه ۲۴ آذر در محل این کتابفروشی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نشر افق، جشن تولد کتابفروشی افق به مناسبت سالروز آغاز به کار این فروشگاه کتاب، روز چهارشنبه ۲۴ آذر در محل این کتابفروشی برگزار می شود.

همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس کتاب‌فروشی «کتاب افق» در خیابان انقلاب تهران، به مدت سه‌روز برنامه‌هایی برای بازدیدکنندگان و خریداران پیش‌بینی شده که ارایه‌ تخفیف ۱۵% از جمله‌ آن‌هاست. به این ترتیب، روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آذرماه همه‌ اجناس کتاب افق اعم از کتاب، لوح موسیقی و دیگر کالاهای فرهنگی موجود، با ۱۵درصد تخفیف عرضه می‌شود.

برنامه جشن تولد پنج سالگی این کتابفروشی ها عصر روز چهارشنبه ۲۴ آذر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور جمعی از نویسندگان، تصویرگران و مترجمان کشور برگزار می‌شود. کامبیز درمبخش، مهدی غبرایی، کاوه میرعباسی، اسدالله امرایی، مصطفی رحماندوست، بهروز غریب‌پور، محمود حدادی، و ... از جمله میهمانان ویژه‌ این جشن تولد هستند.

در این سه‌روز «ون کافی» که یک کافی‌شاپ سیار در تهران است، سه‌روز در مقابل این فروشگاه حضور خواهد داشت. این کافی‌شاپ سیار که در یک خودروی ون فعالیت می‌کند، با حضور در حاشیه‌ برنامه‌های فرهنگی و هنری، امکان حضور همزمان در این برنامه‌ها و استفاده از نوشیدنی‌های گرم و سرد را فراهم می‌آورد.

فروشگاه کتاب افق، واقع در خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده قرار دارد.

کد N1573084

وبگردی