آفتاب

نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی برگزار می‌شود

نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی برگزار می‌شود

نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی ۲۰ آذر ماه با اجرای‌های متنوع موسیقی از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، با توجه به تعطیلی آخرین شنبه آذرماه، نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی هفته آینده (۲۰ آذرماه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست اجرای ارکسترکوبه‌ای "نایریکا" به سرپرستی مهرسیما سعادت و رهبری مینو رضایی، دوئت کلاسیک (پیانو وآواز)،گروه "هنگام" به سرپرستی کوروش حجازی، دوئت کلاسیک (پیانو و کنترباس) و...  به همراه معرفی آلبوم‌ها و تازه‌های نشر موسیقی بخش‌های متنوع این برنامه است.

نشست‌های ماهیانه خانه موسیقی بطور مستمر از سال ۱۳۸۹ در یکشنبه‌های آخر هر ماه برگزار شد که با اجراهای موسیقی در سبک‌های مختلف، اجرای پیشکسوتان موسیقی، معرفی استعدادهای جوان، معرفی تازه‌های کتاب و آلبوم و موسیقی مناسبتی همراه بود که به محدودیت فضا امکان پذیرایی طیف گسترده علاقمندان برای حضور در نشست نبود. طبق تفاهم‌نامه امضا شده بین حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) و محسن سلیمانی(مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۳ و فرهنگسرای ارسباران) نشست‌های ماهیانه خانه موسیقی در آن فرهنگسرا برگزار می‌شود.

با هدف پربارتر شدن نشست‌های خانه موسیقی و استفاده از سالن مجهز فرهنگسرای ارسباران برای اجرای گروه‌های متعدد موسیقی و همچنین گنجایش بیشتر علاقمندان حاضر در نشست‌ها، در روزهای شنبه آخر هر ماه و با همکاری هر دو طرف در سالن اصلی آن فرهنگسرا برگزار می‌گردد

کد N1572373

وبگردی