آفتاب

نماینده فیفا: مهمترین اصل در فوتبال بانوان ایران توجه به رده های پایه است

نماینده فیفا: مهمترین اصل در فوتبال بانوان ایران توجه به رده های پایه است

ارومیه- ایرنا- نماینده رسمی فدراسیون جهانی فوتبال و مدرس اسپانیایی یوفا گفت: مهمترین اصل در فوتبال بانوان ایران توجه به رده های پایه است و این مهم باید با توجه بیشتری دنبال شود.

پاتریشا گوانزالس/ patrishia gonzales / روز جمعه در حاشیه دیدار تیم های فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی و پالایش گاز ایلام در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علت حضورم در ایران اجرای طرحی با عنوان (طرح وَپ) است که در آن مدرسان رسمی فیفا و یوفا از سوی فدراسیون جهانی برای توسعه فوتبال بانوان و تقویت و آموزش صحیح و اصولی در رده های سنی پایه، به کشورهای آسیایی اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: در طرح وَپ علاوه بر آموزش فوتبال برای ورزشکاران در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و ارتقاء سطح دانش فنی مربیان نیز اقدام می شود.
گوانزالس بیان کرد: دومین بار است که به کشور ایران سفر می کنم و این بار سه ماه ماموریت دارم تا به شهرهای مختلف و فوتبال خیز ایران سفر کنم و با دیدن مسابقات لیگ برتر بانوان این کشور و ارزیابی سطح علمی و عملی آنها در جهت کمک به گسترش و تقویت این رشته تلاش کنم.
وی ادامه داد: تماشای دیدار تیم های همیاری آذربایجان غربی و پالایش ایلام برایم جالب و دیدنی بود زیرا بازی سرعت و جذابیت خوبی داشت و در جریان آن برخی از بازیکنان 2 تیم را مستعد دعوت و حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران دیدم.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی روز جمعه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حضور نماینده رسمی فیفا با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم پالایش گاز ایلام شکست خورد.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1572270

وبگردی