آفتاب

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی: حواشی موجب باخت مقابل ایلام شد

سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی: حواشی موجب باخت مقابل ایلام شد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: حواشی و جنگ روانی ایجاد شده توسط بازیکنان پالایش گاز ایلام موجب شد سه امتیاز دیدار خانگی را از دست بدهیم.

سمیه کبیری روز جمعه و پس از شکست 2 بر یک تیم اش مقابل پالایش گاز ایلام از هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنانم برنامه های پیش بینی شده کادر فنی را در زمین پیاده نکردند و در نیمه دوم درگیر جنگ روانی بازیکنان حریف شدند.
وی اظهار کرد: بر اساس شناختی که از بازیکنان تیم ایلام داشتم به شاگردانم توصیه کرده بودم که دچار حواشی نشوند و فقط به کارهای تاکتیکی و تکنیکی خود بپردازند، ولی این چنین نشد.
کبیری گفت: به نحوه قضاوت داور اعتراضی ندارم زیرا فیلم بازی را دیدم و اگر اعتراضی از سوی بازیکنانم در خصوص گل دوم ایلام به داور شده است، معذرت خواهی می کنم.
وی افزود: از بازیکنان و کادر فنی تیم پالایش گاز ایلام انتظار چنین رفتارهای غیر ورزشی را نداشتم زیرا به نظر من اخلاق بسیار مهم تر از برد و باخت است و باید در میدان های ورزشی رعایت شود.
کبیری گفت: تیم همیاری آذربایجان غربی هم اکنون با 12 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و برای دیدار هفته آینده مقابل تیم سنندج برنامه ریزی خاصی داریم.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در دیداری پرحاشیه و در حضور نماینده رسمی فیفا (پاتریشیا گوانزالس از اسپانیا) مقابل تیم پالایش گاز ایلام شکست خورد.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1572229

وبگردی