آفتاب
امام جمعه زاهدان:

شعار مرگ بر آمریکا از اسناد افتخار آمیز ایران اسلامی است

شعار مرگ بر آمریکا از اسناد افتخار آمیز ایران اسلامی است

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: شعار مرگ بر آمریکا از اسناد افتخار آمیز ایران اسلامی است زیرا این ایران اسلامی بود که باعث روشن شدن چهره واقعی آمریکا در همه جای دنیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلای قدس برگزار شد، ضن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: امام حسن عسگری دو رسالت بی نظیر را برعهده داشت که یکی حفظ وجود نازنین امام زمان(عج) از گزند ها بود و دیگری هم آماده سازی و زمینه سازی جامعه برای غیبت امام عصر (عج) بود.

وی با اشاره به لزوم شناخت امام زمان (عج) افزود: البته اشاره به ظهور و آماده سازی و زمینه سازی برای ظهور منجی آخر زمان از زمان پیامبر اکرم (ص) و توسط خود ایشان شروع شد.

وی گفت: امیدواریم ارتباطمان با ولی امر به نوعی باشد که بتوانیم همانند معتقدین واقعی به حضور امام زمان(عج) زندگی کنیم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: عده ای از افراد در کشور بر این باورند که اگر شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم مشکلات حل می شود.

وی افزود:  از همین رو برخی افراد معدود با شعار مرگ با آمریکا مردم همراهی نمی کنند و می گویند این کار درست نیست این در حالی است که امام خمینی (ره) بارها فرمودند هرچه فریاد دارید بر سرآمریکا بکشید.

وی گفت: این افراد باید بدانند که شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران از روی دشمنی و کینه نیست بلکه پایه دینی و اعتقادی دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به نظر می رسد برخی در کشور با یک اشتباه محاسباتی به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند که باید به آنها گفت که شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران پایه قرآنی دارد.

وی افزود: دشمنی آمریکا با ما مربوط به زمان حال نیست از گذشته بوده و در آینده نیز ادامه دارد زیرا تاریخ آمریکا پر از خیانت و جنایت علیه جامعه بشری است.

وی گفت: دشمنی با آمریکا تنها مربوط به ایران اسلامی نیست و در خیلی از کشورهای دنیا وجود دارد زیرا آمریکا را یک کشور سلطه گر و سلطه طلب می شناسند.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: همانطور که بارها به آن اشاره شده است دشمنی با آمریکا دشمنی با ملت و مردم آن نیست بلکه دشمنی با سیاست ها و راهبردهای نظام سیاسی آمریکا است.

وی افزود: دشمنی با سیاست های دولت آمریکا فقط مربوط به بیرون مرزهای این کشور نیست و انتخابات اخیر این کشور نشان داد که مردم خود این کشور هم با سیاست خصمانه و سلطه‌گرایانه آن مخالف هستند.

وی گفت:  امروز همه مردم آزاده دنیا به این نتیجه رسیده اند که شعار مرگ بر آمریکا یک شعار منطقی و درست است و یک منطق محکم پشت این شعار است زیرا سیاست آمریکا همواره سلطه طلبانه است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: آمریکایی‌ها همیشه شعار دموکراسی و آزادی سر می‌دهند اما همواره از دولت‌ها و حاکمان مستبد و دیکتاتور پشتیبانی می‌کنندو فقط به دنبال منافع خودشان هستند که نمونه اش بدعهدی آنها در خصوص برجام است.

وی  گفت: دولت آمریکا و هم پیمانانش با شعار آزادی و حمایت از حقوق بشر از نظام های دیکتاتور حمایت می کنند که بهترین نمونه آن حمایت آنها از رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی است.

وی افزود: وقتی یک رژیمی به این شکل است وظیفه عموم مردم این است که نسبت به این رژیم اعلام نفرت کنند و این نفرت هم بر اساس و با تاسی از قرآن کریم است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید به افرادی که به رابطه با آمریکا دل خوش کرده اند و فکر می کنند با ارتباط با آن مشکلاتشان حل می شود بگوییم حتما به تاریخ نگاه کنند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا از اسناد افتخار آمیز ایران اسلامی است زیرا این ایران اسلامی بود که باعث روشن شدن چهره واقعی آمریکا در همه جای دنیا شد.

وی گفت: آفرین بر مردم  ایران اسلامی که نزدیک به ۴۰ سال با عزت این شعار را تکرار کردند و افتخار آفرینی کردند و ذره ای هم از آن عقب نشینی نکردند.

آیت الله سلیمانی تاکید کرد: ما به این نظام افتخار می کنیم و سربلند هستیم و از همه افرادی که برای حفظ این انقلاب تلاش کردند و می کنند تشکر می کنیم و به آن ها افتخار می کنیم.

کد N1572214

وبگردی