آفتاب
پرسش از سازمان لیگ؛

چرا به پیش بینی وضعیت هوا برای جابه جایی بازی‌ها توجه نمی‌کنید؟

چرا به پیش بینی وضعیت هوا برای جابه جایی بازی‌ها توجه نمی‌کنید؟

در حالی که این روزها همه به سایت های هواشناسی دسترسی دارند سازمان لیگ برای جابه جایی مسابقه پدیده و پرسپولیس به ورود سامانه بارشی به کشور توجه نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که سازمان هواشناسی کشور از روز سه شنبه ۱۶  آذرماه پیش بینی کرده بود که یک سامانه بارشی به تهران و مناطق شمالی شرق کشورمان وارد می شود و احتمالا روز جمعه بارش برف در این مناطق خواهیم داشت اما سازمان لیگ در اقدامی عجیب و بدون توجه به پیش بینی هواشناسی دیدار پدیده و پرسپولیس را برای رفاه حال تماشاگران و استقبال بهتر از این دیدار از روز پنج شنبه به روز جمعه موکول کرد.

این اتفاق در حالی رخ داده که لغو این دیدار به دلیل بارش برف سنگین در روز جمعه این دیدار را به روز شنبه ای موکول کرد که از منظر استقبال مردمی از روز پنج شنبه هم کمتر تماشاگر خواهد داشت و یا اینکه هواداران هر دو تیم برای آمدن به ورزشگاه مشکلات بیشتری را تجربه خواهند کرد.

پرسش از سازمان لیگ اینجاست که آیا برای تعویق دیداری که روز پنج شنبه می توانست خیلی ساده و در هوایی خوب برگزار شود آیا نباید نگاهی هم به پیش بینی هواشناسی انداخت؟ این کار این روزها با توجه به اپلیکیشن های هوشمند گوشی های موبایل بسیار ساده است و بعضا تا دو هفته آینده را هم برخی از سایتها پیش بینی می کنند اما سازمان لیگ همچنان توجهی به وضعیت جوی برای برگزاری یا جابه جایی زمان بازی ها ندارد!

کد N1572204

وبگردی