آفتاب
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسئولان در برابر مصوبه آمریکا موضع گیری قاطع داشته باشند

مسئولان در برابر مصوبه آمریکا موضع گیری قاطع داشته باشند

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: مسئولان در برابر مصوبه آمریکا موضع گیری قاطع داشته باشند و در برابر این زیاده خواهی ها بایستند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با تاکید اینکه کشور اکنون به وفاق و همدلی نیاز دارد، افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند در برابر مصوبه آمریکا که منجر به تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران شده است با قاطعیت ایستادگی کنند.
وی آمریکا را مستکبر و فرصت طلب دانست و اظهار کرد: تمدید تحریم ها علیه ایران نشان از خوی استکباری و جنایت کار بودن آمریکا است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در تحریم بوده است، افزود: ما هرگز تولیدات و منابع مسلمانان را در جهان تحریم نکرده ایم ولی آمریکا فناوری خود را که از نفت و گاز مسلمانان بدست آورده را تحریم می کند.

** ایجاد تفرقه بین مسلمانان از سیاست های استکبار است
امام جمعه خرم آباد با اشاره به آغاز هفته وحدت و دوراندیشی امام خمینی(ره) برام نامگذاری 12 تا 17 ربیع الاول به نام این هفته گفت: نخست وزیر انگلیس در نشست حکام خلیج فارس در حالی که خود را دلسوز مسلمانان معرفی می کند، سخنان تفرقه افکنانه می زند.
وی افزود: انگلیس از یک سو انتفاضه مردم بحرین را محکوم می کند و از سوی دیگر به پادشاه بحرین برای از بین بردن مردم بی گناه آموزش می دهد.
آیت الله میرعمادی گروه تروریستی تکفیری داعش را زاییده استکبار دانست و اظهار کرد: تنها راه حفاطت از اسراییل و منافع آمریکا ایجاد جریانی نزدیک به مرزهای فلسطین است که سلاح های خود را به سوی کشورهای اسلامی نشانه بگیرند.

** تبعیت از مقام معظم رهبری، تبعیت از امام زمان است
وی با اشاره به آغاز سالروز امامت امام زمان(عج) و تبریک این روز گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری، تبعیت از امام زمان است و در صورت اجرای فرامین رهبری، اطاعت از امام زمان را انجام داده ایم.
وی با بیان اینکه دلبستگی به دنیا موجب قطع ارتباط مسلمانان می شود، افزود: آغاز امامت یک دوره حیاتی و مهم برای شیعیان است و دوره غیبت، دوره پایان بخشیدن به حاکمیت ظالمان است.
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به 19 آذرماه سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی گفت: باید در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن، فرهنگ اصیل اسلامی را معرفی و فرهنگ ملی را حفظ کنیم.
وی با تاکید بر لزوم مدیریت و نظارت فرهنگی از سوی مسئولان فرهنگی کشور افزود: متاسفانه برخی از برنامه های فرهنگی مانند برپایی اردوهای مختلف و برگزارری تئاتر و فیلم فاقد نظارت هستند.
آیت الله میرعمادی گفت: جهاد، مدیریت و نظارت فرهنگی راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

**نماز جمعه با خون پاک شهدا آغشته است
وی با اشاره به 20 آذر سالروز شهادت آیت الله دستغیب، سومین شهید محراب گفت: آیت الله دستغیب دریای فضیلت و کرامت است.
وی افزود: افتخار می کنیم که نماز جمعه آغشته به خون پاک انسان هایی مثل شهید دستغیب و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی می باشد.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی** انتشاردهنده: احسان کردی
کد N1572148

وبگردی