آفتاب

مجید اخشابی خواننده تیتراژ برنامه صبحگاهی شبکه ۲ شد

مجید اخشابی خواننده تیتراژ برنامه صبحگاهی شبکه ۲ شد

تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو اعلام کرد که مجید اخشابی تیتراژ این برنامه را خوانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو مهمانان برنامه اول «با صبح» را معرفی و بیان کرد: شبنم قلی خانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» و بابک کایدان نویسنده این سریال اولین مهمانان برنامه می شوند.

تهیه کننده «کافه سوال» درادامه بیان کرد: با توجه به این که سریال «هشت و نیم دقیقه» جزو کارهای پر بیننده شبکه دو بود در برنامه اول «باصبح» میزبان این دو نفر از عوامل کار خواهیم بود.

وی نام خواننده تیتراژ برنامه را نیز عنوان کرد و گفت: مجید اخشابی قطعه ای را به عنوان تیتراژ اول «باصبح» اجرا کرده است که از فردا شنونده آن هستیم.

سلیمانی افزود: رویکرد اصلی این برنامه فراهم کردن یک فضای شاد و پرانرژی برای بینندگان و انتقال حالی خوب برای آغاز روز به مخاطبان خواهد بود. این برنامه با سه رویکرد امید، مهربانی و لبخند طراحی شده و شعار اصلی آن «حس خوب سحرخیزی» است. قرار است با همراهی بینندگانمان روزی خوش را آغاز کنیم. آغازی سرشار از انرژی و لبخند. همراه با امید و آماده شدن برای روزی دیگر.

«با صبح» از فردا بیستم آذر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸  به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای عبدالله روا به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه کننده، طراح و کارگردان: سهیل سلیمانی، شورای سردبیری: افشین صادقی‌زاده و حسام‌الدین مقامی کیا، مجری: عبداله روا، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری شارو، کارگردان آیتم‌ها: نیلوفر سعیدی، تصویربردار: وحید بصائری، تدوین: محمد مقدم وامید مهدوی، گرافیک: رضا وارسته، طراح لوگو: ترانه میلادی، فضای مجازی: شهرزاد عبدیه، دستیار تولید: غضنفر نوروزی، مدیرروابط عمومی: لیلا سلمانی.

کد N1572062

وبگردی