آفتاب

محجوب: برجام، جای زنده باد و مرده باد نیست /بدون شک باید با آمریکایی‌ها برخورد جدی کنیم

محجوب: برجام، جای زنده باد و مرده باد نیست /بدون شک باید با آمریکایی‌ها برخورد جدی کنیم

میزلان نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ایران به تعهدات خود در توافق برجام عمل کرده است اما این طرف مقابل و به طور مشخص آمریکایی‌ها بوده‌اند که برجام را نقض کردند و ما باید از حقوق خود دفاع کنیم.

علیرضا محجوب درباره نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها با تمدید تحریم‌های ده ساله علیه ایران اظهار کرد: بدون شک در مورد مسائلی همچون برجام که دارای زوایا وابعاد بسیاری است افراد صاحب‌نظری که مسلط هستند باید صحبت و اظهارنظر کنند.

وی با اشاره به اینکه برجام جای زنده باد و مرده باد نیست، تاکید کرد: متأسفانه برخی افراد درکشور برجام را به عنوان یک موضوع برای ایجاد تنش و تفرقه در کشور مدنظر قرار داده‌اند و برخی به دنبال بیان حسن‌های آن و برخی دیگر به دنبال بیان معایب آن هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: برجام یک مذاکراتی بود که از سوی کشورمان با کشورهای غربی انجام شد و به اتمام رسید اما بدون شک هر کجا امضا کنندگان این توافق نقضی را برخلاف آن و به ضرر کشورمان انجام دهند باید درمقابله با آن وارد عمل شد.

محجوب با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بارها مواضع خود را پیرامون نقض برجام از سوی آمریکا اعلام کره‌اند گفت: اصولاَ موضوع بدعهدی و دشمنی ایران و آمریکا به راحتی قابل حل نیست و ما از روز اول می دانستیم که در برجام ممکن است با دشمنی‌های آمریکا مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی کشور ما از  حضور در مذاکرات و امضای توافق برجام این بود که به شرایط قبل از تحریم‌ها برگردیم و این اتفاق در حال رخ دادن بود اما تحریم‌های ده ساله از سوی آمریکا و تصویب قانون داماتو درکنگره این کشور نشان داد که برجام در حال نقض شدن است و‌آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست روندی که از روز اول آن را مشاهده کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اساس کار تیم هسته‌ای کشورمان درتوافق برجام برداشتن تحریم‌ها بود، تاکید کرد: ایران به تعهدات خود در توافق برجام عمل کرده است اما این طرف مقابل و به طور مشخص آمریکایی‌ها بوده‌اند که برجام را نقض کردند و ما باید بدون شک برخورد جدی را با آنها انجام دهیم و از حقوق خود دفاع کنیم.

29212

کد N1571966

وبگردی