آفتاب
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

22 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کردستان به بهره برداری رسید

22 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کردستان به بهره برداری رسید

سنندج- ایرنا- با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه در آیینی 22 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین بهره برداری از این پروژه ها صبح امروز با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار کردستان، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به صورت همزمان در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.
این طرح ها در بخش شرکت ارتباط سیار همراه اول، شرکت خدمات ایرانسل و رایتل در مناطق مختلف استان کردستان به بهره برداری رسیدند و برای راه اندازی آنها در مجموع بیش از یک هزار و 660 میلیارد ریال هزینه شده است.
اجرای 100 کیلومتر فیبرنوری، توسعه دیتا،سیگنال رسانی در 16 ایستگاه،احداث 132 سایت جدید 2G و توسعه و تکمیل زیرساخت برق ایستگاه های ارتباطی از جمله این پروژه ها است.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز جمعه به استان کردستان سفر کرده است.
شرکت در جلسه کارگروه توسعه صادرات، شرکت و سخنرانی در نماز جمعه سنندج و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به استان کردستان است.
هم اکنون بیش از یک میلیون و 385 هزار خط از اپراتورهای تلفن همراه در کردستان به کاربران واگذارا شده که تمامی این افراد می توانند از اینترنت پرسرعت اپراتورها بهره مند شوند.
3020/1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی
کد N1571939

وبگردی