آفتاب
مارکو رویس:

نزدیک بود بازی مادرید را به خاطر بیماری از دست بدهم

نزدیک بود بازی مادرید را به خاطر بیماری از دست بدهم

مهاجم تیم فوتبال دورتموند می گوید در حالی که سرماخوردگی داشت مقابل رئال مادرید به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مارکو رویس» بازیکن ۲۷ ساله تیم فوتبال دورتمند در بازی چهارشنبه شب این تیم مقابل رئال مادرید در چارچوب مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در «سانتیاگو برنابئو» به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و گل تساوی تیمش را مقابل میزبان به ثمر رساند تا دورتموند به عنوان تیم صدرنشین گروه F راهی مرحله بعد شود.

اما این ملی پوش آلمانی که بعد از رهایی از بند مصدومیت در چهار بازی، چهار گل زده است و شش پاس گل داده است، می گوید که به خاطر بیماری در این بازی نیمکت نشین بود.

رویس به خبرنگاران گفت: در دو سه روز گذشت مریض بودم. تمایل داشتم از ابتدا در زمین باشم ولی ریسکش بالا بود. پس تصمیم گرفتیم که بازی را از روی نیکمت دنبال کنم. هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده ام.

رویس در حالی دو دقیقه مانده به پایان بازی دروازه حریف را گشود که پیش از آن «امره مور» با یک توپ ربایی از «مارسلو»، به «پیر امریک اوبامیانگ» که با فراری زیبا از تله آفساید حریف گریخته بود، پاس داد و اوبامیانگ نیز با ارسالی دقیق توپ را به رویس رساند.

رویس در این باره گفت: اوبا ۹۹ درصد شایسته تقدیر برای این گل است. دویدن او به سمت راست (برای فرار از تله آفساید) در تراز جهانی بود.

درحالیکه دورتموند با به ثمر رساندن ۲۱ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از خود یک رکورد به جای گذاشت، اما رویس هشدار داد که تعداد نه گلی که آنها در این مرحله دریافت کرده اند نیاز به بهبود در خط دفاعی را نشان می دهد.

وی افزود: احتیاجی به گفتن ندارد، ما واقعاً باید تلاش کنیم تا به عنوان یک تیم بهتر دفاع کنیم زیرا در بازی های اخیرمان گل های زیادی دریافت کرده ایم. در واقع نهایتاً از این اتفاق متضرر نشدیم چون که گل های زیادی به ثمر رساندیم ولی لازم است که تلاش کنیم تا بهتر دفاع کنیم.

اکنون دورتموند برای دومین بار در پنج فصل اخیر، رئال مادرید را در لیگ قهرمانان شکست داده است تا صدرنشین گروه شود.

رویس افزود: کاری که انجام دادیم برای ما خیلی مهم است. برای آن به سختی کار کردیم. می توانیم به خودمان افتخار کنیم.

کد N1571787

وبگردی