آفتاب
مصطفی رزاق کریمی در گفتگو با مهر:

پزشک اتریشی «خاطراتی برای تمام فصول» به ایران می‌آید

پزشک اتریشی «خاطراتی برای تمام فصول» به ایران می‌آید

مصطفی رزاق کریمی با اعلام اینکه پزشک اتریشی حاضر در مستند «خاطراتی برای تمام فصول» به ایران می آید، از جزییات سفر او به کشور خبر داد.

مصطفی رزاق کریمی کارگردان مستند «خاطراتی برای تمام فصول» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ورود پروفسور گرهارد فای لینگر پزشک ۹۰ ساله اتریشی به ایران که در مستند «خاطراتی برای تمام فصول» پزشک جانبازان شیمیایی ایرانی بود، گفت: این پزشک روز شنبه ۲۰ آبان وارد ایران می شود و به مدت ۳ روز در کشورمان خواهد بود.

وی افزود: برنامه هایی برای زمان حضور وی در ایران تدارک دیده شده برای مثال او از موزه صلح تهران دیدن می کند، همچنین در نظر گرفته شده است در جشنواره فیلم «سینماحقیقت» هم این فیلم در حضور او به نمایش در آید.

رزاق کریمی عنوان کرد: «خاطراتی برای تمام فصول» به صورت جداگانه در عمارت باغ فردوس با حضور او به نمایش در می آید که ما مهمانان ویژه ای هم در آنجا خواهیم داشت.

این کارگردان در پایان بیان کرد: ما به همراه پروفسور گرهارد فای لینگر به بیمارستان هایی که جانبازان شیمیایی در آنجا بستری هستند، سری می زنیم.

مستند «خاطراتی برای تمام فصول» ساخته این کارگردان اثری است که در آن مستندساز به بررسی وضعیت جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انتقال آنها به کشور اتریش برای درمان می‌پردازد.

کد N1571379

وبگردی