آفتاب

رئیس قوه قضائیه وارد استان البرز شد

رئیس قوه قضائیه وارد استان البرز شد

کرج - ایرنا - آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه دقایقی پیش برای شرکت و سخنرانی در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز وارد استان البرز شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز قرار گرفت.

به گزارش ایرنا،‌بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز صبح پنجشنبه با حضور آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، تنی چند از وزیران کابینه و میهمانانی از سراسر کشور در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) در استان البرز آغاز به کار می کند.
در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز که شعار نماز و کاهش آسیب های اجتماعی برای آن برگزیده شده، قرار است تا دقایقی دیگر بیست و پنجمین پیام مقام معظم رهبری به اجلاس های سراسری نماز در این اجلاس قرائت شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز البرز گفت که 450 میهمان ویژه از 30 استان کشور امروز میهمان البرز هستند و رئیس قوه قضاییه و 6 وزیر کابینه در این اجلاس حضور دارند.
آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه نیز سخنران افتتاحیه بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز خواهد بود و برخی از شخصیت های حاضر در این اجلاس نظیر وزیر کشور نیز در آن سخنرانی خواهند کرد.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
کد N1571209

وبگردی