آفتاب
آموزش «دنیای اقتصاد» برگزار می‌کند

دوره تخصصی بازاریابی و بازارشناسی

دوره تخصصی بازاریابی و بازارشناسی

روزنامه «دنیای اقتصاد» دوره آموزشی دوره تخصصی «بازار یابی و بازارشناسی؛ اصول بازار، محصول، قیمت و توزیع، را برگزار می‌کند. بازاریابی و ...

دنیای اقتصاد:روزنامه «دنیای اقتصاد» دوره آموزشی دوره تخصصی «بازار یابی و بازارشناسی؛ اصول بازار، محصول، قیمت و توزیع، را برگزار می‌کند. بازاریابی و تبلیغات دو امر کاملا در هم تلفیق یافته هستند که بسیاری در تمیز آنها دچار اشکال می‌شوند. برای آنکه به تبلیغات نگرش و رویکرد بازاریابانه داد و بتوان با توجه به نیاز بازار و مشتری، استراتژی را برای رسیدن به بازار هدف، تدوین کرد نیاز به پژوهش‌هایی است تا به‌وسیله آن یک سیستم اجرایی و برنامه‌ریزی شده در اختیار واحد فروش قرار داد.

 

از این رو «دنیای اقتصاد» دوره آموزشی با عنوان بازاریابی و بازارشناسی (اصول بازار، محصول، قیمت و توزیع) را در تاریخ 21 آذرماه به مدت 8 ساعت برگزار می‌کند. سرفصل‌های كليدي این دوره شامل «شناخت ساختار بازار و کشش بازار، شناسایی و شناخت انواع بازار‌های موجود و استراتژی‌های مرتبط با هر بازار، ویژگی‌های بازار‌های صنعتی و راه‌های نفوذ در آن، انواع بازاریابی نوین و وگرایش‌های بازار یابی،‌ محصول و خدمات، بازاریابی تخصصی (Niche marketing9)، جهت‌گیری‌های بازاریابی دراقتصاد نوین، اصل STP در بازار ( Segmentation,Targeting,Positioning)، اصول طراحی و خلق محصول و خدمات پر کشش در بازار، لایه‌های محصول و نقش آن در پذیرش محصول از سوی بازار، اصول و شرایط و سرعت پذیرش محصول از سوی مصرف‌کننده، شناخت و طراحی انواع محصول بر اساس استانداردهای نوین جهانی، دوره عمر محصول و بهره‌مندی از آن، طراحی تبلیغات و روابط عمومی و نقش آنها در پیشبرد فروش، اصول تبلیغات محصولات مختلف در بازار‌های مختلف، مفاهیم تخصصی برند در بازار و جایگاه برند و دیگر مباحث» است. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مرکز آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

کد N1571154

وبگردی