آفتاب

سردار سلیمانی: اتکا به رهبری و ملت رمز پیروزی های ایران است

سردار سلیمانی: اتکا به رهبری و ملت رمز پیروزی های ایران است

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه قدس گفت:‌ ایران اسلامی با وجود تهدیدها همواره پیروز میدان بوده است که اتکا به دو بال ارزنده ملت و رهبری رمز این موفقیت ها است.

به گزارش ایرنا، ‌سردار قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم و عملیات کربلای 4 و 5 دفاع مقدس در جهرم فارس افزود:‌ از صدر تاریخ اسلام تاکنون، رهبری و ملت هرگاه در کنار هم قرار گرفته‌اند شکست ناپذیر شده اند و این همگامی و همدلی، پیروزی و موفقیت اسلام را در پی داشته است.
فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه انسان متزلزل و مردد نمی‌تواند به هدف نهایی خود برسد، اظهار داشت: انسانی که دارای عزم قوی است به نتیجه می‌رسد.
وی ادامه داد: در تاریخ ملت ها، ‌هر زمان که تاریکی و انحراف به وجود آمده است، دلیل آن نا آگاهی نسبت به دشمن و یا عدم اطمینان نسبت به هدف خود بوده است.
سردار سلیمانی ویژگی دوم ملت ایران را آمادگی مبتنی بر ایمان به خداوند دانست و گفت:‌ با وجود اینکه بیش از 30 سال از انقلاب می‌گذرد اما این ملت همچون گذشته پایدار و عزتمند به مسیر سعادت خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه نسل‌های جوان ایران همچون گذشتگان خود راه و منش برگرفته از ایمان و عقیده را ادامه می‌دهند، افزود: آگاهی نشات گرفته از ایمان پایداری را بالا برده و با اطمینان می‌گوییم ما بر هر حادثه ای غلبه کرده تا به اذن خداوند پیروز شویم.
فرمانده سپاه قدس، اتکا به رهبری را تضمین کننده پیروزی‌های ملت دانست و گفت:‌ رهبر معظم انقلاب با برخورداری از ویژگی های ارزشمند همچون حکمت و تقوا و مردمداری، قابل تشبیه با هیچ رهبری در دنیا نیستند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
7369 / 2027 * شبس 1574
خبرنگار:‌ بهرام بشیرزاده جهرمی** انتشاردهنده:‌ محسن تهوری
کد N1571017

وبگردی