آفتاب
رییس حزب ندای ایرانیان شعبه استان اردبیل :

دولت روحانی آرامش سیاسی را در دانشگاهها به ارمغان آورد

دولت روحانی آرامش سیاسی را در دانشگاهها به ارمغان آورد

اردبیل - ایرنا- رییس شعبه حزب ندای ایرانیان استان اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید فضای گشایش نسبی سیاسی را در دانشگاهها مهیا کرده و نوعی آرامش سیاسی در فعالیت تشکل های دانشجویی پدید آمده است.

آرش بیک پور روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر وامید نشاط و آرامش را در دانشگاهها در اولویت قرار داده تا دانشجویان با آسودگی خاطر به فعالیت بپردازند و به همین خاطر میزان مشارکت و فعالیت دانشجویان در انجمن های علمی افزایش داشته است .
وی تحقق مطالبات دانشجویان را ضروری خواند وگفت: دانشجویان دنبال تحقق مطالبات خود هستند و به نظر می رسد عملکرد دولت تدبیر وامید نیز در مسیر نیل به این هدف قرار دارد.
رییس شعبه حزب ندای ایرانیان استان اردبیل با بیان اینکه اجماع نظر دانشجویان همواره بهترین اتفاق و تصمیم را برای کشور رقم زده است افزود:کشور ما دارای جمعیتی جوان است که نمی توان نسبت به خواسته های آنان بی توجه بود.
بیک پور اضافه کرد: قشر دانشجو نقش تعیین کننده در جامعه دارند اما لازمه این تاثیر گذاری، ارتقای امید به آینده است واین امر به جز تحقق مطالبات آنها میسر نمی شود.
رییس حزب ندای ایرانیان شعبه استان اردبیل اعتماد به جوانان را مورد تاکید قرار داد وافزود: در حال حاضر این بحث و نیز استفاده مدیریتی از این قشر به مطالبه ی جدی نسل جوان تبدیل شده است.
بیگ پور اضافه کرد: به نظر بنده در خصوص اعتماد به جوانان رهبر فرزانه انقلاب نظرات بسیار ارزشمندی دارند که باید سعی بر تبیین فرمایشات ایشان در سطوح مختلف داشت تا انشاالله بتوانیم شاهد گشایشی در این خصوص باشیم.
خبرنگار :یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
7110/6016
کد N1570911

وبگردی