آفتاب

افزایش استقبال سرمایه گذاران خارجی برای همکاری با ایدرو

افزایش استقبال سرمایه گذاران خارجی برای همکاری با ایدرو

ایلنا: منصور معظمی افزود : اتکا به توان داخلی و همچنین صدور بخشی از کالاهای تولیدی جزو سیاست های اصلی سازمان گسترش جهت تعامل و همکاری با سرمایه گذاران خارجی می باشد.

به گزارش ایلنا،‌  رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در دیدار با مدیران ارشد شرکت فین کانتیری از ایتالیا ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری های دوجانبه با کشور ایتالیا اعلام کرد : سازمان گسترش آماده همکاری با شرکت های خارجی در حوزه های مختلف صنعتی بوده و تاکنون اقبال سرمایه گذاران خارجی برای ایجاد شراکت های دوجانبه با طرف های ایرانی ، مناسب و رو به رشد بوده است.

منصور معظمی با تشریح مزایای همکاری طرف های خارجی با ایدرو بعنوان یک سازمان خوش نام و صاحب برند در حوزه صنعتی،‌ افزود : اتکا به توان داخلی و همچنین صدور بخشی از کالاهای تولیدی جزو سیاست های اصلی سازمان گسترش جهت تعامل و همکاری با سرمایه گذاران خارجی می باشد.

هم چنین در این دیدار مارچلو سورنتینو  مدیر عامل شرکت فین کانتیری ایتالیا اعلام کرد :  ایجاد یک شرکت مشترک بین ایدرو و شرکت فین کانتیری ایتالیا به منظور تولید و ساخت کشتی های بزرگ از اهداف این همکاری دو طرفه می باشد .

 

 

کد N1570549

وبگردی