آفتاب

انتقادات وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از رویکرد هسته‌ای دولت روحانی: کشور دو سال و نیم معطل آقایان شد

انتقادات وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد از رویکرد هسته‌ای دولت روحانی: کشور دو سال و نیم معطل آقایان شد

تسنیم نوشت: وزیر‌ سابق اطلاعات گفت: در ‌مدت مذاکرات رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در مورد مذاکره عجله نکنید و به توان داخلی کشور روی آورید.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی امشب در یادواره شهدای کوی اندیشه ساری اظهار داشت: حضور در جلسات یادواره‌های شهدا نورانی و باصفا بوده و استان‌های مازندران و گلستان در برگزاری مراسمات پاسداشت ارزش‌های شهدا در کشور پیشتاز هستند.  جلسات یادواره‌های شهدا امتداد محرم و صفر بوده چراکه شهدا اسیر عشق و دلدادگی را طی کردند.

وزیر اطلاعات دولت نهم با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر از واژه " نفوذ" به فراوانی استفاده کردند، گفت: گفتمان نبوی و علوی با پروژه نفوذ زمانی در دوران پیامبر خاتم تبدیل به گفتمان اموی شده بود.

وی با اشاره به اینکه منافقان کوردل در ایران اسلامی، 18 هزار مسلمان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند، تصریح کرد: متاسفانه اکنون به واسطه رسوخ پروژه نفوذ، عده ای با شنیدن واژه آمریکا و اروپا، آب در دهانشان می‌ریزد و سوسه شیطانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از پروژه نفوذ به عنوان تهدیدی برای کشور نام می‌برند، افزود: در صورت غافل شدن آحاد جامعه از این تئوری رهبری، کشور ایران به سرنوشت امویان در دوران نبی مکرم اسلام مبتلا خواهند شد.

مصلحی با اشاره به نقض برجام از سوی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، گفت: متاسفانه به دلیل برخی نظرات واهی عده‌ای از دولتی‌ها، کشور 2.5 سال معطل آنان شده بود.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته کنگره آمریکا، 81 مصوبه تحریم جدید علیه ایران صادر کرده است، افزود: در این مدت رهبری بارها به دولتمردان با فریاد گوشزد کردند که در مورد مذاکره عجله نکنید و به توان داخلی کشور روی آورید که متاسفانه این فریادها مورد توجه برخی از این آقایان نبوده است.

مصلحی با اشاره به اینکه 30 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌هاست و باید کشور به توان داخلی اتکا کند، تصریح کرد: در شرایطی کشور تحریم را می‌گذراند که گمرکات کشور و کف خیابان‌ها از خودروهای خارجی پر شده، پس مردم از دولت می‌پرسند در شرایط تحریم و عدم رابطه با آمریکا این خودروهای خارجی از کجا آمده است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ملت ایران آگاه و هوشیار باشد و فریب آمریکایی‌ها را نخورد، گفت: رژیم سرمایه‌داری آمریکا در آستانه فروپاشی بوده و باید به مدیریت و درایت به موقع مقام معظم رهبری در اداره کشور افتخار کنیم و شکرگذار باریتعالی باشیم.

29219

کد N1569924

وبگردی