آفتاب

عضو هیات رئیسه مجلس: مردم در انتخابات ریاست جمهوری عقلانیت را استمرار ببخشند

عضو هیات رئیسه مجلس: مردم در انتخابات ریاست جمهوری عقلانیت را استمرار ببخشند

ارومیه- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به نهادینه شدن عقلانیت در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مردم با حضور هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی، عقلانیت را استمرار ببخشند.

به گزارش ایرنا، محمد قسیم عثمانی روز سه شنبه در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بوکان افزود: دولت یازدهم در دورانی مدیریت کشور را تحویل گرفت که حجم نقدینگی در کشور 16 درصد افزایش یافته و موجب به وجود آمدن رکود همراه با تورم شده بود.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط سخت و دشوار دولت با برنامه ریزی اصولی توانست تورم 40 درصدی را به زیر 10 درصد برساند و عقلانیت را در جامعه نهادینه کند.
وی در خصوص رسالت دانشجو نیز اظهار کرد: اگر دانشجو بتواند به نقش و وظیفه خود عمل کند، بدون شک جامعه اصلاح می شود.
وی از دانشجویان به عنوان قشر بازدارنده جامعه یاد کرد و گفت: جامعه دانشجویی بخش نواندیشی است که بر اساس شرایط جامعه عکس العمل نشان می دهد و به منافع شخصی توجهی ندارد.
وی گفت: امروزه کانون گرم خانواده به علت استفاده نادرست از فضای مجازی در خطر از هم پاشیدگی قرار دارد و دانشجویان می توانند راهکارهای جدیدی برای این آسیب اجتماعی ارائه دهند.
وی گفت: دانشجویان دانشگاه تهران 63 سال قبل و در چنین روزی مسئولیت اجتماعی و سیاسی خود را رقم زدند و همچنان حضور دانشجویان در صحنه های مختلف احساس می شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برجام را یک توافق بینابین خواند و گفت: مسئولان اقدام متقابل با عهد شکنان برجام داشته باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان نیز به فضای بسته سیاسی در دولت گذشته و ستاره دار شدن دانشجویان اشاره کرد و گفت: کرسی های آزاد اندیشی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در دانشگاه های این شهرستان ایجاد شود.
ایوب آذین پور با بیان اینکه چهره عقلانیت در جامعه شکل گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلات کشور با رویکرد اجتماعی و با مشارکت مردم مرتفع می شود.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای چهار دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی و مرکز آموز عالی سلامت است که در آنها بیش از پنج هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
3072/7510 ** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1569818

وبگردی