آفتاب
سردسته یک باند بزرگ موادمخدر به هلاکت رسید/

1753 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

1753 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 753 کیلوگرم مواد مخدر در 2 عملیات جداگانه از سوی ماموران انتظامی در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس سردار حسین رحیمی روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های سراوان و ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته از فعالیت اعضای یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال مواد مخدر از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور را داشتند، با خبر شدند.
وی گفت: اعضای این باند که با سه دستگاه خودرو اقدام به جابه جایی مواد مخدر کرده بودند توسط پلیس شناسایی و خودروهای آنان با سرعت عمل ماموران متوقف شد.
وی ادامه داد: سرنشینان این خودروها به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت ضمن دستگیری 6 قاچاقچی حرفه ای و کشف هزار و 241 کیلو گرم مواد مخدر و سه قبضه سلاح، سردسته این باند که یکی از بزرگترین قاچاقچیان شرق کشور بود نیز به هلاکت رسید.
سردار رحیمی با اشاره به انجام عملیات دیگر توسط ماموران پلیس شهرستان های مهرستان و سیب و سوران اظهار داشت: اعضای یک باند مسلح مواد مخدر با یک دستگاه خودرو تویوتا در محور مولتان به سمت مهرستان در حرکت بودند که توسط پلیس شناسایی شدند.
وی افزود: اعضای این باند پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی و تکاوری با ماموران درگیر شدند و به دلیل آتش پرحجم ماموران با به جا گذاشتن خودرو حامل موادمخدر و با استفاده از تاریکی شب و ناهمواری زمین فرار کردند.
وی ضمن تاکید بر تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان تصریح کرد: ماموران در پاکسازی منطقه 512 کیلوگرم تریاک را که در کف خودروی به جا مانده از قاچاقچیان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
8006**3042 دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
کد N1569597

وبگردی