آفتاب

دانشجویان دانشگاه مازندران خواستار جذب استعدادهای درخشان شدند

دانشجویان دانشگاه مازندران خواستار جذب استعدادهای درخشان شدند

ساری - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه مازندران امروز سه شنبه در مراسم روز دانشجو در پردیس این دانشگاه در بابلسر یکی از دغدغه های مهم و اساسی خود را جذب استعدادهای درخشان این دانشگاه عنوان کردند.

آنها وجود نخبگان و دانشجویان تیزهوش دانشگاه را یکی از عوامل رشد دانشگاه خواندند و گفتند : شکوفایی استعدادهای دانشجویان و توجه ویژه به تلاش آنها در زمینه های علمی می تواند در رفع مشکلات جامعه موثر باشد.
دانشجویان توجه به نشریات دانشجویی و تعیین بودجه لازم برای این امر و همچنین کیفیت غذای دانشگاه را خواستار شدند و اظهار داشتند: متاسفانه در روزهای پنجشنبه و جمعه در خوابگاههای دانشجویی غذا پخت نمی شود و دانشجویان مجبورند با هزینه بیشتر بیرون غذا تهیه کنند.
دانشجویان دانشگاه مازندران در ادامه برگزاری جلسات مختلف با رئیس دانشگاه را برای بیان دیدگاهها و پیگیری مشکلات خواستار شدند و اظهار داشتند حرف های دانشجویان باید به گوش مسئولان دانشگاه برسد تا در رفع آن اقدام شود.
دانشجویان با بیان دغدغه های صنفی و آموزشی خود البته قول مساعد رئیس دانشگاه مازندران را دریافت کردند که در کوتاه ترین زمان به این مشکلات رسیدگی شود.
رئیس دانشگاه مازندران در ادامه این مراسم گفت: باب نقد و نصیحت در دانشگاه مازندران باز است و گروه های سیاسی می توانند دیدگاههای خود را در دانشگاه مطرح کنند.
دکتر سید خلاق میرنیاء بیان کرد: در دانشگاه مازندران هیچ گونه محدودیتی برای حضور احزاب مختلف وجود ندارد و همگان می توانند با رعایت منطق و قانون دیدگاههای خود را مطرح کنند.
وی بیان کرد: امروز دانشجوی ما به یک بلوغ کامل رسیده است و حرف های مختلف را می شنود و بهترین را انتخاب می کند بنابراین نیازی به برهم زدن نظم دانشگاه وجود ندارد.
میرنیاء اظهارداشت: امروز یکی از اساسی ترین راه مبارزه با آمریکا افزایش توان علمی کشور و مبارزه با انحرافات اقتصادی ، اخلاقی، اجتماعی و اداری در کشور است .
در این مراسم همچنین 20 تن از دانشجویان دانشگاه مازندران که رتبه های برتر علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری و ورزشی را کسب کردند تجلیل شدند.
دانشگاه مازندران دارای 14 هزار و 700 دانشجو، 360 استاد و 12 دانشکده است.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7343/1899
کد N1569585

وبگردی