آفتاب

شبکه ملی اطلاعات در الکامپ 22 معرفی می‌شود

شبکه ملی اطلاعات در الکامپ 22 معرفی می‌شود

تهران - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه دستگاه ‌های اجرایی برای معرفی فعالیت‌های خود در حوزه دولت الکترونیکی در الکامپ 22 حضور خواهند یافت، گفت: شبکه ملی اطلاعات در این نمایشگاه به مسوولان، متخصصان و مردم معرفی خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از ستاد خبری الکامپ بیست و دوم، خسرو سلجوقی افزود: ورود و دخالت دولت در الکامپ سال‌ های گذشته این نمایشگاه را با افت و خیزهای مختلفی روبرو کرده اما با واگذاری نمایشگاه به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان نماینده صنف ICT، فرصت رشد برای الکامپ فراهم شده و امیدواریم همکاری شرکت نمایشگاه ‌های بین‌المللی ایران با این سازمان ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: انتظار ما این است که نمایشگاه امسال از سال گذشته پربارتر باشد، چرا که برگزارکنندگان آن هم تجربه سال گذشته دارند و فرصت بیشتری برای فعالیت هم در اختیار داشته اند.
سلجوقی با بیان این که حضور شرکت‌ های خارجی در الکامپ جایگاه خاص خود را دارد گفت: مشکلات بر سر راه لغو تحریم‌ها پس از برجام در حوزه فناوری اطلاعات می ‌تواند در نمایشگاه الکامپ به بحث و بررسی گذاشته شود.
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران معتقد است که نمایشگاه جیتکس در حمایت از کسب و کارهای نوپا، از الکامپ الگو گرفته است.
وی بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند سال گذشته در نمایشگاه الکامپ، حمایت از کسب و کارهای نوپا و در نظر گرفتن یک سالن ویژه این کسب و کارها بود. پس از این رویداد شاهد این بودیم که نمایشگاه جیتکس در دوبی نخستین دوره global startup movement را در حمایت از کسب و کارهای نوپا برگزار کرد که به نظر می‌رسد از الکامپ الگو گرفته است.
بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از 25 تا 28 آذر ماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ‌ای کشور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
علمی (1) ** 1201 ** 1440
خبرنگار: عبدالکریم جبارپور** انتشار: معصومه گلشن
کد N1569529

وبگردی