آفتاب

بازخوردهای منفی از گوشی گوگل

بازخوردهای منفی از گوشی گوگل

گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل با بحران دوربین مواجه شده است. این در حالی است که مشکلاتِ دیگرِ گزارش‏شده، باعث مایوس شدن کاربرانی شده ...

خبرآنلاین:گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل با بحران دوربین مواجه شده است. این در حالی است که مشکلاتِ دیگرِ گزارش‏شده، باعث مایوس شدن کاربرانی شده است که قصد خرید این پرچم‏دار 2016 را کرده‌اند.

در تازه‏ترین گزارش منتشرشده از سوی کاربران گفته می‏شود هنگام استفاده از دوربین گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال خطوط صورتی‏رنگ روی نمایشگر می‏افتد و چیزی شبیه خراب شدن CCD دوربین‏های DSLR در آن اتفاق می‏افتد.(عکس بالا) گوگل اعلام کرده که مشکل را به‏زودی برطرف می‏کند، اما ظاهرا این تنها مشکل مطرح در گوشی‏های جدید گوگل نیست. پیش‏تر نیز کاربران از بلوره شدن تصویر دوربین شکایت کرده بودند، اما تعداد شاکیان خیلی نبود. کاربران در سایت reddit برخی مشکلات مواجه شده با پیکسل و پیکسل ایکس ال را به شرح زیر اعلام کرده‏اند: فریز شدن ناگهانی اپ دوربین، ازکارافتادن ناگهانی میکروفون، پریدن اتصال وای فای به‏طور غیرمنتظره، داغ شدن گوشی، سوئیچ شدن بی‏علت گوشی از وای فای روی دیتا و بالعکس، خالی شدن ناگهانی باتری، بلوره شدن تصویر دوربین، سازگار کردن بلوتوث با سیستم خودرو. به یکی از کاربران گفته شد تا ریست کارخانه‏ای انجام دهد، اما فایده نداشت و مشکل برگشت و بسیاری از کاربران مشکل مشابهی را مطرح کردند که باعث واکنش رسمی گوگل شد.

ازآنجا ‏که گوگل تریک نرم‏افزار زیادی را برای دوربین خود تعریف کرده و عکس پس از شات، در فرآیندی نرم‏افزاری به ثمر می‏نشیند، ممکن است مشکل نرم‏افزاری وسیعی پشت این مشکل کمین کرده باشد که حتی با ریست کردن نیز درست نشود و درنهایت این موضوع به برند پیکسل آسیب‏زده و مانع از خرید مشتریان جدید شده است.

کد N1568827

وبگردی