آفتاب

برگزاری کنفرانس بین‌المللی انرژی پاک و سیستم‌های تولید همزمان

برگزاری کنفرانس بین‌المللی انرژی پاک و سیستم‌های تولید همزمان

تهران- ایرنا- مرکز آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق، اولین دوره کنفرانس بین‌المللی انرژی پاک و سیستم‌های تولید همزمان را در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه سال جاری در سالن همایش‌های نیروگاه طرشت تهران برگزار می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با توجه به کاهش مخازن سوخت‌های فسیلی و نگرانی‌های جهانی نسبت به آلاینده‌های محیطی، انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. همچنین سیستم‌های تولید همزمان که در آنها برق و گرما به طور همزمان تولید می‌شوند، نسبت به سیستم‌های منفرد تولید برق راندمان بالاتری دارند.
از این رو اولین دوره کنفرانس بین‌المللی انرژی پاک و سیستم‌های تولید همزمان، با هدف بررسی فناوری‌ها، ابداعات و نوآوری‌ها در زمینه انرژی‌های پاک و سیستم‌های تولید همزمان (CHP) برگزار می‌شود.
فناوری‌های سیستم‌های تولید همزمان، توسعه فناوری نانو در سیستم‌های انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر از مهمترین محورهای این کنفرانس است.
تعداد 50 نفر از اساتید برجسته داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف انرژی به عنوان کمیته علمی در این کنفرانس شرکت و تعداد 6 نشریه معتبر بین‌المللی از مقالات برگزیده این کنفرانس حمایت می‌کنند.
همزمان با برگزاری این کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌کنندگان فعال این حوزه، برگزار می‌شود.
علمی**1023**1834
دریافت کننده:ابوالقاسم تیموری**انتشار: ناهید شفیعی
کد N1568303

وبگردی