آفتاب
مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

۹ نفر از مصدومان واژگونی مینی‌بوس فرهنگیان در ارومیه مرخص شدند

۹ نفر از مصدومان واژگونی مینی‌بوس فرهنگیان در ارومیه مرخص شدند

ارومیه- مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ۹ نفر از فرهنگیان مصدوم شده در جریان حادثه واژگونی مینی بوس در ارومیه از بیمارستان مرخص شدند.

علی شرق در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اثر بروز حادثه واژگونی مینی بوس حامل فرهنگیان در منطقه صومای برادوست ارومیه ۲۲ نفر از سرنشینان فرهنگی این خودرو مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع رسانی وقوع این حادثه تیم های فوریت های پزشکی مصدومان را به مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ارومیه منتقل کردند که در این میان دو نفر از مصدومان به بیمارستان عارفیان ارومیه منتقل شدند.

شرق اضافه کرد: بلافاصله مصدومان با تمامی امکانات و تجهیزات درمانی تحت مداوا قرار گرفتند که در اولین ساعات هفت نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص و یک نفر از مصدومان نیز به صورت شخصی مرخص شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر حال عمومی مصدومان واژگونی مینی بوس رضایت بخش است.

شرق اظهارداشت: هم اکنون هشت نفر از مصدومان تحت نظر و چهار نفر نیز بستری هستند و وضعیت عمومی مصدومان مطلوب است.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان از دو نفر مصدوم بیمارستان شهید عارفیان، یک نفر ترخیص و یک نفر بستری شده است.

ظهر امروز یکشنبه یک دستگاه خودروی مینی بوس حامل فرهنگیان منطقه صومای برادوست بر اثر  ترکیدگی لاستیک واژگون شد. در این حادثه ۲۲ فرهنگی مصدوم و به بیمارستان های امام خمینی (ره) و عارفیان ارومیه اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.

این سانحه حوالی ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز یکشنبه در مابین روستای گلگنی و عمرآباد رخ داد. علت اصلی این حادثه ترکیدگی لاستیک مینی بوس عنوان شده است.

کد N1567594

وبگردی