آفتاب

هدف توسعه پایدار، برقراری تعادل بین محیط زیست، اقتصاد و جامعه است

هدف توسعه پایدار، برقراری تعادل بین محیط زیست، اقتصاد و جامعه است

تهران- ایرنا- دبیر شورای سیاستگذاری ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری گفت: هدف نهایی توسعه پایدار کشور، برقراری تعادل بین سه رکن محیط زیست، اقتصاد و جامعه است.

به گزارش روابط عمومی ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری، حمید آیتی افزود: در صورتی که در توسعه پایدار کشور یکی از این ارکان برداشته شود، جامعه و کشور تعادل خود را از دست داده و دچار آشفتگی می شود.
به گزارش ایرنا، ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری هجدهم آذرماه با حضور اندیشمندان و پژوهشگران داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.
دبیر شورای سیاستگذاری ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری گفت: دولت تدبیر و امید توسعه پایدار را در دستور کار خود قرار داده است تا جامعه به امنیت پایدار برسد. اقتصاد مقاومتی نیز یکی از ارکان اساسی و راهکارهای اصلی دستیابی به این هدف مهم به شمار می رود و از این رو مورد توجه جدی دولت قرار گرفته است.
«حجت الله جوادیان» دبیر شورای سیاستگذاری ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری، نیز اعلام کرد همزمان با این کنفرانس سه کارگاه تخصصی ویژه علاقه مندان به مباحث شهرسازی و دو کارگاه تخصصی در زمینه عمران و معماری از سوی استادان بین المللی دانشگاه های داخلی و خارجی برگزار می شود.
محورهای این کنفرانس در پنج بخش شهرسازی، معماری، عمران، انرژی و صنعت و فناوری اطلاعات تعریف شده است.
به گزارش ایرنا، پنجمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری بیست و ششم تا بیست و هشتم آذرماه 1393 در اصفهان برگزار شد.
اقتصام**1108**1961** دریافت کننده: ایرج منصوری** انتشاردهنده: مریم مسعود
کد N1567495

وبگردی