آفتاب
رسول خادم:

جام تختی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی کشتی دنیاست

جام تختی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی کشتی دنیاست

رئیس فدراسیون کشتی گفت: رقابتهای جام تختی امسال در سه رشته و با حمایت و استقبال مطلوب استاندار و دیگر مسئولان خراسان به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول خادم صبح امروز یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی با اشاره به این که شهر مشهد ظرفیت و زیرساخت های خوبی برای میزبانی مسابقات بین المللی دارد، گفت:جام تختی یکی از معتبرترین مسابقات بین المللی کشتی دنیاست که برگزاری این مسابقات با حضور بیش از ۴۰ تیم، واقعا کار سخت و سنگینی است. این در حالی است که مشهد مقدس در گذشته نشان داده می تواند میزبانی چنین مسابقاتی را بر عهده بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات جام تختی در رشته های آزاد، فرنگی و پهلوانی و به صورت تیم به تیم برگزار می شود که میزبانی مشهد فرصت خوبی است تا استان خراسان رضوی نیز سه تیم مجزا در هر رشته داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه برترین تیم های جهان در این مسابقات حضور دارند، افزود: پیش بینی می‌کنیم ۳۰ تیم خارجی در این رقابت ها حضور پیدا کنند که در مجموع سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی ممکن است ۴۵ تیم به رقابت با هم بپردازند.

رسول خادم در پایان به برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی به میزبانی مشهد خبر داد و گفت: مشهد جایگاه خوبی در رشته پهلوانی دارد و همچون گذشته مسابقات خوبی در سطح ملی برگزار کرده که دی ماه امسال نیز قرار است، مسابقات کشتی پهلوانی در مشهد برگزار شود.

کد N1567197

وبگردی