آفتاب

استاندارد نبودن نور ورزشگاه ثامن موجب تعویق دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و پدیده مشهد شد

استاندارد نبودن نور ورزشگاه ثامن موجب تعویق دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و پدیده مشهد شد

مشهد- ایرنا- استاندارد نبودن نور ورزشگاه ثامن مشهد موجب تعویق یک روزه دیدار تیم های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد شد.

سخنگوی باشگاه پدیده مشهد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، قرار بود این دیدار ساعت 14:30 روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود که به خاطر تقارن آن با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، تصمیم سازمان لیگ بر آن شد که این دیدار با 3 ساعت تاخیر در ساعت 17:30آن روز برگزار گردد.
جواد طاری بخش افزود: بعد از اعلام زمان جدید این دیدار، تیم فوتبال پدیده از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرد با توجه به اینکه در زمان اعلام شده هوا تاریک می شود و نور ورزشگاه ثامن کافی و استاندارد نیست، این دیدار روز بعد (جمعه) ساعت 14:30 برگزار شود.
وی اظهار کرد: سازمان لیگ نیز بعد از اخذ نظر باشگاه پرسپولیس و بررسی نور ورزشگاه ثامن مشهد با درخواست تیم فوتبال پدیده موافقت کرد و قرار شد این بازی ساعت 14:30 روز جمعه برگزار شود.
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی نیز با تایید این خبر گفت: با توجه به درخواست باشگاه پدیده و موافقت سازمان لیگ، این بازی با یک روز تاخیر در روز جمعه برگزار خواهد شد.
محمدرضا جلوه افزود: ما نیز تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و هر زمان که آنان صلاح بدانند هیات فوتبال استان آمادگی برگزاری این دیدار را دارد.
دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار می شود.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1566881

وبگردی