آفتاب

پایان مرحله اول داوری دومین دوره جایزه سپیدار

پایان مرحله اول داوری دومین دوره جایزه سپیدار

مرحله اول داوری دومین دورة جایزه سپیدار به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، شمارش معکوس برای دومین دوره آیین اختتامیه جایزه زیست محیطی سپیدار آغازه شده و آثار رسیده بزرگسالان و کودک و نوجوان، مرحله اول داوری را پشت سر گذاشته‌اند.

30ام آبان، مهلت دریافت آثار به پایان رسیده و در طول این مدت، در مجموع 427 اثر از بزرگسالان(161 شعر و 276 داستان) و حدود 1000 اثر کودک و نوجوان در زمینه‌های مختلف شعر و داستان، نقاشی و روزنامه‌ دیواری، عکس و فیلم و کوتاه، گزارش و مصاحبه و اپلیکیشن به دبیرخانه جایزه رسیده و در گردونه داوری قرار گرفته است.

داوری‌های مرحله اول در بخش شعر و داستان بزرگسال و شعر، داستان، نقد و معرفی کتاب، عکس و فیلم کوتاه، گزارش و مصاحبه، بازی و اپلیکیشن کودک و نوجوان به اتمام رسید.

بنابراین گزارش، مرحله اول داوری روی آثار رسیده به دبیرخانه به پایان رسیده است و آثار راه یافته به مرحله دوم، مجدداً توسط هیئت داوران مورد بازبینی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

با تفکیک استانی آثار کودکان و نوجوانان، بیشترین آثار به ترتیب از استان های تهران، ایلام، اصفهان، مرکزی و مازندران رسیده است. همچنین در این دوره آثار ارسال شده توسط کودکان و نوجوانان به نسبت ادوار قبل از تنوع بیشتری برخورده بوده و کارهایی در قالب روزنامه دیواری، اپلیکیشن و... به دبیرخانه ارسال شده است.

آثار شعر و داستانی که مورد داوری قرار می گیرد آثار چاپ نشده نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان است که در صورت برگزیده شدن توسط انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) به چاپ خواهند رسید.

آیین اختتامیه جایزه ادبی-محیط زیستی سپیدار امسال برای دومین سال متوالی در 29 دیماه همزمان با روز ملی هوای پاک برگزار می‌شود.

کد N1566836

وبگردی