آفتاب

رختخواب هوشمندی که خودش مرتب می‏شود!

رختخواب هوشمندی که خودش مرتب می‏شود!

یک شرکت کانادایی موفق به طراحی و تولید یک لحاف هوشمند شده که به صورت خودکار روی تختخواب مرتب شده و به حالت اولیه خود برمی‏گردد.  به گزارش ...

یک شرکت کانادایی موفق به طراحی و تولید یک لحاف هوشمند شده که به صورت خودکار روی تختخواب مرتب شده و به حالت اولیه خود برمی‏گردد.  به گزارش «ایسنا» به نقل از دیلی میل، این لحاف که Smartduvet نام دارد، برای مرتب شدن خودکار تختخواب طراحی شده و توسط یک اپلیکیشن همراه کنترل می‏شود. این دستگاه جدید مانند یک لایه ورقه‏ای شکل است که بین لحاف و ملحفه لحاف قرار می‏گیرد.

 

هنگامی که این لایه فعال می‏شود، متورم شده و لحاف را به موقعیت اولیه خود باز می‏گرداند. این لایه باد شونده که از مواد سبک وزن تشکیل شده، به راحتی برداشته شده یا جایگزین می‏شود. این سیستم هوشمند دارای یک دستگاه دمنده است که این لایه را باد می‏کند. همچنین این رختخواب هوشمند دارای یک قطعه سخت‌افزاری الکترونیکی بوده که این فناوری را به گوشی هوشمند کاربر متصل می‏کند. در حال حاضر اپلیکیشن همراه این فناوری برای سیستم‏های عامل اندروید و iOS در دسترس است. این فناوری جدید در اندازه‏های تک نفره، دو نفره، کوچک و بزرگ موجود است. این کمپانی کانادایی در حال حاضر محصول خود را برای جمع‌آوری منابع مالی روی وب‌سایت کیک استارتر قرار داده و قیمت اولیه آن 269 دلار است. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود این فناوری تا ماه مه سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

کد N1566579

وبگردی