آفتاب

استاندار آذربایجان غربی: دولت همواره در مسیر منویات نظام حرکت می کند

استاندار آذربایجان غربی: دولت همواره در مسیر منویات نظام حرکت می کند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه حرکت دولت یازدهم در مسیر منویات نظام است، گفت: عده ای مواظب باشند که برای نشان دادن ناکارآمدی دولت، در زمین دشمن بازی نکنند چراکه القای ناکارآمدی دولت، به نمایش ناکارآمدی نظام منتهی می شود و این مسئله، عین خواسته دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قربانعلی سعادت روز شنبه در سمینار معاونان فرمانداران آذربایجان غربی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد زیرسوال بردن کارآمدی نظام هستند که در داخل نیز برخی افراد به این شعار دشمنان، پاسخ مثبت داده اند.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید همواره در مسیر نظام حرکت کرده و در موضوع های مختلف از جمله موضوع هسته ای نیز با اذن نظام، اقدامات لازم را انجام داده است.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حیله دشمنان در موارد مختلف برای مقابله با پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ما نباید به حیله های دشمنان ببازیم و در مسیر رقبا ، گام برداریم.
وی برنامه ریزی های مستمر نظام سلطه برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه های مختلف را یادآوری کرد و ادامه داد: استکبار جهانی به خاطر شعار استقلال خواهانه 'نه شرقی و نه غربی' انقلاب اسلامی، همواره با ما دشمنی و در این مسیر، گزینه های زیادی را نیز پیگیری کرده که توطئه های داخلی، راه اندازی جنگ تحمیلی و ایجاد بحران در منطقه از آن جمله بوده اند.
سعادت گفت: با وجود این دشمنی ها، رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری به همراه حضور مردمی، موجب شده همه توطئه های دشمنان خنثی شود.
وی ایجاد مشکلات اقتصادی را یکی از توطئه های مهم و راهبردی نظام سلطه علیه کشورمان عنوان کرد و افزود: در سال های گذشته با برنامه ریزی های نامناسب، بهانه به دست دشمنان داده شد که آنها نیز با وضع تحریم های اقتصادی ، موجب بروز مشکلات زیادی در کشورمان شدند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تدابیر اندیشیده شده، این معضلات تا حدود زیادی برطرف شد.
وی اضافه کرد: در دولت گذشته رقم رشد اقتصادی کشور به منهای 6.8 رسید که در حال حاضر با تلاش دولت، این رقم مثبت شده و روز به روز، به سمت افزایش حرکت می کند.
استاندار آذربایجان غربی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را یکی از اصول کاری دولت تدبیر و امید و مسئولان استانی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ابعاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد است که اقدامات خوبی در این راستا در کشور و استان انجام گرفته است.
سعادت اظهار کرد: البته در آذربایجان غربی، بانک های عامل همکاری خوبی در این خصوص ندارند و ریسک پذیری آنها پایین است که امیدواریم این مشکل نیز حل شود.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی در آذربایجان غربی باید به دور از مناقشه ها، در راستای معرفی اقدامات دولت گام بردارند، گفت: اعتماد سازی بین مردم و همچنین پاسخگو بودن در راستای برنامه های دولت، از جمله دیگر اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام گیرد.
وی به موضوع دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و افزود: بر خلاف برخی صحبت های مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه، این دریاچه در مسیر احیاء است و برنامه های این بخش، تعطیل بردار نیست.
به گزارش ایرنا، این جلسه نخستین جلسه معاونان فرمانداران آذربایجان غربی است.
استان آذربایجان غربی 17 شهرستان دارد.
خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
2093/2007
کد N1565990

وبگردی