آفتاب
لیگ برتر هندبال؛

شکست شهرداری و اولین پیروزی بافق یزد/ ادامه صدرنشینی نفت و گاز

شکست شهرداری و اولین پیروزی بافق یزد/ ادامه صدرنشینی نفت و گاز

چهارمین هفته از رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با شکست تیم شهرداری کاشان، اولین برد توسعه و عمران بافق یزد و ادامه صدرنشینی نفت و گاز گچساران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از بیست و نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در حالی امروز جمعه با برگزاری سه دیدار دیگر در شهرهای مختلف دنبال شد که شاهد شکست تیم شهرداری کاشان با  بهره از هشت ملی پوش برابر تیم تازه لیگ برتری شده بافق یزد و پیروزی تیم نفت و گاز گچساران و ادامه صدرنشینی این تیم در لیگ برتر بودیم. 

در این هفته تیم توسعه و عمران بافق یزد موفق شد میهمان خود شهرداری کاشان را که از حضور هشت ملی پوش بهره می برد شکست داده و صاحب اولین پیروزی خود در این رقابتها شود. تیم شهرداری ارومیه نیز در خانه خود برابر تیم نیروی زمینی تهران پیروز شد. نفت و گاز گچساران برابر تیم مدعی مس کرمان با اختلاف تنها یک گل پیروز شد تا به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

اما در دو دیدار برگزار شده در عصر روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه، تیم فولاد مبارکه سپاهان میهمان تیم بیتا سبزوار بود. تیم مدعی فولاد در حالی این دیدار را با تساوی به پایان رساند که سرمربی این تیم هم اکنون مدیرعامل باشگاه فولاد است. تیم فولاد که روزی از مدعیان لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور بوده و سرمربی این تیم سرمربی اسبق تیم ملی ایران است از ابتدای این فصل تنها موفق به کسب دو تساوی و دو امتیاز در رقابتهای لیگ شده است. 

هپکو اراک که هنوز حامی مالی برای ادامه حضور در رقابتهای لیگ برتر ندارد در این هفته برابر نوین قطره مهر پارسه مرودشت به دومین برد خود دست یافت.

نتایج کامل رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر به این شرح است:

جمعه ۱۲ آذر ماه

* توسعه و عمران بافق یزد ۲۶ - شهرداری کاشان ۲۵

* شهرداری ارومیه ۳۲ - نیروزمینی تهران ۲۸

* نفت و گاز گچساران  ٢٦ - مس کرمان ٢٥

پنجشنبه ۱۱ آذرماه:

* هپکو اراک ٣٦ - نوین قطره مهر پارسه مرودشت ٣٢

* بیتا سبزوار ٢٠- فولاد مبارکه سپاهان ٢٠

رده بندی لیگ برتر تا پایان این هفته به این شرح است :

1- نفت و گاز  ۸ امتیاز
۲- شهرداری کاشان ۵ امتیاز
۳- مس کرمان ۴ امتیاز
۴- هپکو اراک ۴ امتیاز
۵- شهرداری ارومیه  ۴ امتیاز
۶- بیتا سبزوار 3 امتیاز
۷- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 2 امتیاز
۸- نوین قطره مهر پارسه مرودشت 2 امتیاز
۹- نیروی زمینی تهران 2 امتیاز
۱۰- توسعه و عمران بافق یزد 2 امتیاز

کد N1565318

وبگردی