آفتاب

رئیس تربیت بدنی نداجا: پایش ورزشی کارکنان سالانه انجام می شود

رئیس تربیت بدنی نداجا: پایش ورزشی کارکنان سالانه انجام می شود

انزلی - ایرنا - رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام پایش ورزشی کارکنان این نیرو در همه رسته ها به صورت سالانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناخدایکم محمود آذرگون روز جمعه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش براساس این پایش، کارکنان خود را موظف به شرکت در آزمون های ورزشی و آمادگی جسمانی می کند.
وی افزود: عدم آمادگی کافی کارکنان در سطح تعیین شده ، درتخصیص برخی امتیازات خدمتی و همچنین سابقه خدمتی آنها تاثیرگذار خواهد بود.
ناخدا یکم آذرگون با اشاره به فراهم سازی تجهیزات با خرید دستگاه های آمادگی جسمانی از سوی نیروی دریایی یادآور شد: توجه به امر ورزش با مکلف کردن افراد باعث شده که همواره کارکنان نیروی دریایی آمادگی خود را حفظ کنند.
وی همچنین به توجه نیروی دریایی به تخصص و مهارت های سربازان درحوزه های مختلف ورزشی، علمی و فرهنگی اشاره و تاکید کرد: سربازان یکی از بسترهای مهم ورزش درسطح کشور بوده و نیروی دریایی نیز از سربازان جوان خود در تخصص های مختلف استفاده می کند.
رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش توجه به مولفه های اصلی آمادگی جسمانی در ارتش را از وظایف تربت بدنی مناطق و پایگاه های تابعه آن دانست و اظهار کرد: یکی از مولفه های مهم در ارتش، توجه به ورزش خانواده ها خصوصا همسران و فرزندان کارکنان است.
ناخدایکم آذرگون با بیان اینکه درصورت پرداختن به امر ورزش توسط مادر خانواده، موتورمحرکه خانواده نیز به راه می افتد، افزود: توجه به ورزش بانوان بین پرسنل کادر و خانواده ها ، همواره از اولویت های ارتش در حوزه ورزش بوده و برهمین اساس نیز هرساله مسابقات ورزشی در سطح کشور برگزار می شود.
وی یادآور شد: فراهم کردن تاسیسات و تجهیزات ورزشی برای انجام امور مختلف ورزش برای خانواده ها از دیگر برنامه های تربیت بدنی ارتش در راستای افزایش انگیزه برای پرداختن به امر خطیر ورزش است .
به گزارش خبرنگار ایرنا دهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان ارتش جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز (جمعه) در منطقه چهارم نیروی دریایی آغاز شده و 9 تیم از استان های آذربایجان غربی، تهران، گیلان، کرمان، اصفهان، ستاد آجا، پداجا، نهاجا و نزاجا حضور دارند که در پنج رشته آمادگی جسمانی، دو و میدانی، تیراندازی، دارت و داژبان در گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت یک هفته با یکدیگر رقابت می کنند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش دراین شهرستان مستقر است.
خبرنگار:رضا اکبری ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7471/2007
کد N1565226

وبگردی