آفتاب
بررسی آخرین وضعیت مناطق حادثه دیده

بارشها در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد/امداد رسانی به ۴۰ روستایی

بارشها در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد/امداد رسانی به ۴۰ روستایی

شهرکرد- بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه دارد و شدت بارش به گونه ای است که هم اکنون موجب آبگرفتگی خانه ها و مسدود شدن راه ارتباطی برخی از روستاها شده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بارش شدید برف و باران در چهارمحال و بختیاری از ظهر روز گذشته در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و همچنان ادامه داد.

بارش شدید باران در شهرستان شهرکرد، بروجن، کیار، اردل و فارسان گزارش شده است و بارش برف در شهرستان کوهرنگ این استان گزارش شده است.

هم اکنون ارتفاع برف در گرنه عسل کشان شهرستان کوهرنگ به بالای ۱۰ سانتی متر رسیده است و تردد در این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش شدید برف در کوهرنگ خبر داد و عنوان کرد: تمام مناطق مرتفع شهرستان کوهرنگ پوشیده از برف شده است.

مهرداد قطره با اشاره به بارش برف در کوهرنگ، عنوان کرد: بارش برف در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

تردد در گردنه های کوهستانی شهرستان کوهرنگ به سختی امکان پذیر است

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اکنون تردد در گردنه های کوهستانی این شهرستان به سختی امکان پذیر است و بدون زنجیر چرخ تردد امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۳۳ میلیمتر بارش باران در شهرکرد گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه اد: بروجن با ۲۰ میلیمتر بارش کم بارش ترین نقطه چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بارش ۱۰ سانتی متری برف در کوهرنگ

بخشدار منطقه دوآب صمصامی کوهرنگ نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش شدید برف در گردنه عسلکشان گزارش شده است که تردد در این گردنه را با سختی مواجه کرده است.

حسن مرادی عنوان کرد: تردد در جاده های این شهرستان بدون زنجیر چرخ اماکن پذیر نیست.

وی بیان کرد: مسافرانی که قصد سفر به این شهرستان را دارند باید با تمام تجهیزات وارد این شهرستان بشوند.

امداد رسانی به ۴۰ نفر از اهالی روستای سرآقاسید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش شدید باران در شهرستان بروجن موجب آبگرفتگی خانه های شهر گندمان شده است.

برومند جهانگیری عنوان کرد: هم اکنون نیروی های امدادی هلال احمر با تجهیزات کامل برای امداد رسانی به شهر گندمان این استان اعزام شده اند.

وی درادامه عنوان کرد: راه ارتباطی  روستای سرآقاسید شهرستان کوهرنگ به واسطه بارش برف و باران مسدود شده است و حدود ۴۰ نفر از اهالی این روستا که از سفر مشهد باز می گشتند در جاده ارتباطی این روستا دچار مشکل شده اند که نیروهای امدادی هلال احمر به این افراد امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم اکنون این ۴۰ نفر در یکی از حسینیه های منطقه اسکان داده شده اند.

کد N1565206

وبگردی