آفتاب
سرمربی تیم استقلال:

امروز حوادث تلخی در فوتبال ایران رقم خورد/برنامه 90 به حواشی بازی صبا و استقلال نپردازد

امروز حوادث تلخی در فوتبال ایران رقم خورد/برنامه 90 به حواشی بازی صبا و استقلال نپردازد

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه حاشیه های دیدار تیم های استقلال تهران و صبای قم، روز بسیار بدی را برای فوتبال ایران رقم زد و امید است هیچگاه چنین حوادث ناخوشایندی تکرار نشود.


               به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان پنجشبنه شب در حاشیه بازی دو تیم فوتبال استقلال تهران و صبای قم در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: از عادل فردوسی پور می خواهم در برنامه تلویزیونی 90 به حواشی بازی صبای قم و استقلال تهران نپردازد، چراکه اتفاق های خوبی برای فوتبال ایران نیست.
وی بیان داشت: در مورد مسائل حاشیه ای بازی استقلال تهران و صبای قم نمی توانم پاسخ قانع کننده ای به هیچ کس بدهم، چون روز خوبی برای فوتبال کشور ما نبود ولی مردم برای قضاوت باید عقبه محمدخرمگاه را در نظر بگیرند و بعد در مورد ایشان قضاوت کنند.
محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال تهران و ساکت الهامی مربی تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه با هم درگیر شده و توسط داور مسابقه اخراج شدند.
وی ادامه داد: ما نباید به خاطر فوتبال به کسی توهین کنیم و یا توهین بشنویم و امروز روز بسیار خوبی نبود.
منصوریان با اشاره به مسائل فنی مسابقه نیز بیان داشت: تیم فوتبال صبای قم در نیمه دوم دنبال جبران نتیجه و استقلال نیز به فکر افزایش گل های خود بود، به همین دلیل بازی از بار فنی بالایی برخوردار بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران هم چنین گفت: 9 نفره شدن تیم فوتبال صبای قم بر روند بازی تیم استقلال تهران و نتیجه بازی تاثیری نداشت، ما از یک هفته قبل تمام نقاط ضعف تیم صبای قم را شناسایی کرده و از روی همین نقطه های ضعف به گل رسیدیم.
منصوریان گفت: اگر بازیکنان استقلال دقت بیشتری می کردند، حتی می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه صبا کنیم.
وی هم چنین در مورد وضعیت داوری گفت: ما هرگز داوران را نقد نمی کنیم و اجاره به نقد کشیدن خود توسط داوران را نیز نمی دهیم و بر این باورم نباید در مورد قاضی مسابقه اظهار نظر کنیم بلکه باید کار را به کارشناسان داوری واگذار کنیم.
منصوریان هم چنین با اشاره به بازی دفاعی رضا عنایتی در این مسابقه گفت: عنایتی بیشتر در برابر استقلال تهران دفاعی بازی می کند ولی بسیار بازیکن شاخصی است و توانست نقش مهمی در تیم صبا بازی کند.
تیم فوتبال استقلال تهران با دو گل کاوه رضایی و علی قربانی موفق به شکست تیم فوتبال صبای قم شد. این تیم با 18 امتیاز به رتبه چهارم جدول صعود کرد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
کد N1564675

وبگردی