آفتاب
هفته دوازدهم لیگ برتر؛

هشدار مجتبی حسینی به بازیکنان ذوب‌آهن درباره بازی با پیکان

هشدار مجتبی حسینی به بازیکنان ذوب‌آهن درباره بازی با پیکان

اصفهان- اسرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به بازیکنان ذوب‌آهن درباره بازی با پیکان و اهمیت این مسابقه به میزان قابل توجهی هشدار داده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: تیم ما در بازی فردا بازی سختی مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیش‌رو دارد.

وی با بیان اینکه پیکان از هفته پنجم لیگ برتر با شرایط خوبی مواجه شده، تصریح کرد: بازیکنان این تیم در حال حاضر شرایط مناسبی دارند و فوتبال منظمی را ارائه می‌کنند اما من نیز به بازیکنان خود هشدار داده‌ام که برای این بازی باید با تمرکز وارد مسابقه شوند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: بازیکنان ما باید در بازی فردا با تمرکز وارد مسابقه شوند و این بازی را جدی بگیرند تا در نهایت پیروزی را ازآن خود کنند.

وی ادامه داد: ما مسابقات گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و باید گفت که این تیم در میانه میدان، تیم قدرتمندی به شمار می‌رود که باید به خوبی از پس آن بر آییم.

حسینی با اشاره به شرایط مهدی رجب‌زاده و عملکرد خوب این بازیکن اضافه کرد: رجب‌زاده بازیکن بسیار خوبی به شمار می‌رود که به خاطر نوع زندگی و تجربه‌اش، توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد و امیدوار هستم که شرایط او ادامه داشته باشد.

کد N1564663

وبگردی