آفتاب

مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان در زنجان آغاز شد

مرحله چهارم اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان بزرگسال ایران از امروز /پنجشنبه/ در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: چهار ملی پوش منتخب و برتر از استان های تهران، کردستان، گلستان و زنجان در این اردو که به مدت یک هفته جریان خواهد داشت، حضور دارند.
سیدشهرام عربی زنجانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرزین خانجانی از تهران، مهران شهبازی از کردستان مسعود پیروزی از گلستان و سروش اسکندری از زنجان در این اردوی آمادگی حضور دارند که برای کسب آمادگی بهتر و بیشتر، زیر نظر 'صادق کرباسی' سرمربی زنجانی تیم ملی تمرین می کنند.
عربی زنجانی، اظهار کرد: این اردوها در پنج مرحله و با هدف کسب آمادگی بهتر و بیشتر به منظور حضور توانمند در رقابت های بین المللی ترکیه که از 27 آذر جاری تا دوم دی امسال در شهر استانبول ترکیه انجام خواهد شد، برگزار می شود.
وی افزود: مرحله پنجم اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون مردان بزرگسال ایران نیز از 20 تا 26 آذر جاری در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار خواهد شد.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان یادآور شد: مرحله نخست این اردو نیمه اول مهر امسال به مدت یک هفته در زنجان و مرحله دوم اوایل آبان سالجاری در کمپ فدراسیون و مرحله سوم نیز از یکم تا هفتم آذر جاری در زنجان برگزار شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
کد N1564242

وبگردی