آفتاب

ارزیابی آیت‌الله موحدی‌کرمانی از شاخص‌های یک حزب اصولگرا برای معرفی کاندیدای نهایی

ارزیابی آیت‌الله موحدی‌کرمانی از شاخص‌های یک حزب اصولگرا برای معرفی کاندیدای نهایی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیرکل حزب ایران زمین معتقد است که احزاب اصولگرا بهتر است پیش از رسیدن به کاندیداهای نهایی برای انتخابات 96، مطابق با شاخص‌هایی آن‌ها را بررسی کنند.

ابوالقاسم رئوفیان، در خصوص گزینه‌های در حال بررسی حزب متبوعش برای انتخابات ریاست جمهوری 96، گفت: ما قبل از رسیدن به گزینه‌ها، قائل به یک جدول مکانیزه ارزیابی گزینه‌ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه در شورای مرکزی حزب ایران زمین جدول ارزیابی گزینه‌ها تهیه شده است، متذکر شد: 7 معیار و 43 زیر مجموعه آن برای ارزیابی کاندیداهای خود مشخص کرده‌ایم که این جدول را هفته گذشته به آیت‌الله موحدی‌کرمانی ارائه دادیم.
رئوفیان در رابطه با ارزیابی آیت‌الله موحدی‌کرمانی از شاخص‌های حزب ایران زمین برای معرفی کاندیداهای نهایی انتخابات 96 تصریح کرد: نظر وی در رابطه با شاخص‌ها مثبت بود؛ منتها تاکیدش بر این بود که باید دقت شود تا کسی که در برگیرنده بیشترین امتیاز بر اساس شاخص‌ها است، به عنوان گزینه نهایی حزب برای انتخابات 96 معرفی شود.
دبیرکل حزب ایران زمین با بیان اینکه بهتر است دیگر احزاب اصولگرا نیز چنین جدولی را تنظیم کنند، گفت: در صورتی که همه احزاب اصولگرا، کاندیداهای خود را بر اساس چنین جداول و شاخص‌هایی مشخص کنند، شورای عالی جبهه اصولگرایان راحت‌تر می‌تواند گزینه نهایی را که دربرگیرنده بیشترین امتیاز نسبت به دیگر کاندیداها باشد، مشخص کند.

29219

کد N1564185

وبگردی