آفتاب
مشاور وزیر کشور:

وزارت کشور به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی / استفاده از فضای مجازی برای مکاتبات اداری غیر قانونی است

وزارت کشور به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی / استفاده از فضای مجازی برای مکاتبات اداری غیر قانونی است

کرمانشاه- ایرنا- مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور گفت: وزارت کشور با تدوین برنامه های ویژه به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی است و پرداختن به موضوعات مهمی مانند اقتصاد مقاومتی و تکریم ارباب رجوع با جدیت از سوی این وزارتخانه پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از محمدابراهیم شوشتری در دومین گردهمایی مسوولان حراست فرمانداری ها و شهرداری استان کرمانشاه افزود: حساسیت و اهمیت دادن به موضوعات حراستی و حفاظتی در کلیه شهرستان ها به ویژه در نقاط مرزی بسیار مهم و الزامی است.
وی همچنین بر لزوم تشکیل جلسات توجهیی برای فرمانداران معاونان آنان و بخشداران با حضور مسوولان و مدیران ذیربط تاکید کرد.
شوشتری، استفاده از فضای مجازی برای ارسال مکاتبات اداری را غیرقانونی عنون کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی برای ارسال مکاتبات اداری غیرقانونی است و مسوولان حراست ها باید پیگیری لازم را در این خصوص انجام دهند.
رییس مرکز حراست وزارت کشور در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال آینده گفت: با توجه به جایگاه حاکمیتی حراست ها، پرسنل حراست ها موظف به دخالت کردن در امور سیاسی و جناحی نیستند و وظیفه آنها تنها نظارت، کنترل و اطلاع رسانی مناسب به مسوولان ذیربط می باشد.
شبک **8066 **تنظیم کننده :علی مولوی** انتشار دهنده : سید محمد باقر نوربخش
کد N1563525

وبگردی