آفتاب
در نشست مشترک مصوب شد؛

حمایت سازمان پژوهش های علمی صنعتی از پروژه های حوزه سلامت

حمایت سازمان پژوهش های علمی صنعتی از پروژه های حوزه سلامت

در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر تشکیل کارگروه مشترک حمایت از تکمیل پروژه مورد نیاز حوزه سلامت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  با دعوت دکتر فتح الله مضطرزاده معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه مدیران و اعضای شورای پژوهشی دانشگاه از قسمتهای مختلف سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن بازدید از مراکز رشد، پژوهشکده ها و شرکت های دانش بنیان با آخرین دستاوردهای فناورانه سازمان از جمله مراحل ساخت نسل پنجم دستگاه دیالیز و دیالیز پرتابل آشنا شد و در خصوص امکان ارتقا و تسهیل روند بهره برداری از بخشهای مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 در ادامه جلسه تشکیل راههای ایجاد و بسط تعامل سازنده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به منظور حمایت از اجرای طرح های فناورانه و نیز استفاده از ظرفیت های دانشگاه در استانداردسازی محصولات و نیز تجاری سازی دستاوردها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مصوب شد که با تشکیل دو کارگروه مشترک امکان حمایت از تکمیل و تولید دو پروژه مورد نیاز حوزه سلامت با استفاده از دانش فنی سازمان و نیز توانمندی حوزه بالینی دانشگاه فراهم آید.

کد N1563297

وبگردی