آفتاب
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

فتنه ۸۸لایه های بیرونی و درونی داشت/ضرورت پیروی از منویات رهبری

فتنه ۸۸لایه های بیرونی و درونی داشت/ضرورت پیروی از منویات رهبری

ورامین-رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تشریح لایه های بیرونی و درونی فتنه سال ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ لایه های متعدد و گوناگونی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر دوشنبه در حاشیه سفر به شهرستان ورامین و دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و مردم این شهرستان با اشاره به حوادث رخ داده در فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: هر فتنه دارای لایه های متعددی است که باید مورد توجه باشد.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با تشریح لایه های بیرونی و درونی فتنه سال ۸۸ افزود: فتنه ۸۸ نیز لایه های متعدد و گوناگونی داشت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: آن کسانی که به خیابان ها آمدند، لایه بیروی و ظاهری فتنه بودند اما برخی از افراد در عمق و درون فاجعه قرار داشتند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که موفقیت نظام اسلامی مرهون حضور رهبری است، بیان داشت: امروز نیز به واسطه حضور رهبری، همه دشمنان از ملت ایران می ترسند و نمی توانند کاری را انجام دهند.

وی با تأکید بر این نکته که همچنان جبهه مقاومت در منطقه ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز ملت مقاوم یمن، سوریه و غیره در برابر دشمن ایستاده اند.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امروز تمام دنیا به خوبی می داند که نمی تواند بر جمهوری اسلامی ایران غلبه پیدا کند و در برهه حاضر پیروزی از منویات رهبری امری ضروری محسوب می شود.

کد N1562570

وبگردی