آفتاب

سایه بحران مالی برسر تیم والیبال لیگ برتری عمران ساری

سایه بحران مالی برسر تیم والیبال لیگ برتری عمران ساری

ساری - ایرنا - تیم والیبال لیگ برتری عمران ساری دومین نماینده مازندران در این لیگ که با بردش در نیم فصل جاری ، شگفتی سازترین تیم حاضر در این مسابقات نام گرفت، با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این تیم که با نام سازمان عمران شهرداری ساری در فصل جاری در لیگ برتر حضور دارد، تاکنون هیچ دستمزدی به بازیکنان و کادر فنی اش پرداخت نکرده و این عاملی شده تا بازیکنان و کادر فنی انگیزه لازم را برای ادامه رقابت ها از دست بدهند.
بی انگیزگی شگفتی ساز ترین تیم حاضر در لیگ برتر والیبال مردان ایران زیر سایه بحران مالی باعث شده تا این تیم هفته گذشته در برابر تیم پایین جدولی هاوش گنبد بازی را واگذار کند.
این در حالی است که این تیم تا پیش از رخ نمودن مشکل مالی ، در هشت هفته این رقابت ها، تیم های قدری چون کاله آمل ، صالحین ورامین و شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت و با کسب 14 امتیاز در رده چهارم جدول جای خوش کرده است.
این دومین تیم ورزشی مازندرانی پس از تیم فوتبال نساجی است که به دلیل بحران مالی و پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان و کادرفنی درآستانه فروپاشی است.
به نظر می رسد شهرداری ساری که بنا به گفته شهردارش بودجه سال آینده را با 600 درصد افزایش نسبت به سال جاری خواهد بست ، با کم کردن برخی هزینه های حاشیه ای گوشه چشمی نیز به تیمی داشته باشد که تحت لوای شهر ساری و شهرداری در رقابت ها حضور دارد.
در رقابت های فصل جاری والیبال لیگ برتر ، چهار تیم با نام شهرداری در این رقابت ها حضور دارند که تمام آنها به دلیل بحران مالی ناشی از کمبود درآمد نتوانستند به وعده خود مطابق قرارداد بازیکنان عمل کنند.
بحران مالی در این تیم ها باعث شده تا تیم شهرداری اراک در پایین ترین رده جدول (12)، شهرداری ارومیه در رده پنجم و شهردار تبریز در رده هشتم این رقابت ها قرار گیرد.
سرمربی تیم عمران ساری به خبرنگار ایرنا گفت : با گذشت هشت هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران ، تاکنون بازیکنان تیم هیچ دستمزدی دریافت نکردند.
بهزاد محمودی افزود : پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان بی انگیزگی آنان را به دنبال داشته و نتیجه ضعیف در برابر تیم پایین جدولی هاوش نیز بیشتر به دلیل همین بی انگیزگی بود.
وی ادامه داد : به هر حال بازیکنان جوان ما برای ادامه رقابت ها نیاز به ایجاد انگیزه دارند و پرداخت نشدن دستمزد در زمانی که نیم فصل اول رو به پایان می رود، روحیه بازیکنان را تضعیف می کند.
محمودی گفت : تیم ما در هفته نهم ، پنجشنبه هفته جاری در برابر بانک سرمایه قدرتمندترین تیم این دوره از رقابت ها بازی می کند و پرداخت بخشی از دستمزد بازیکنان می توان روحیه بخش باشد.
وی افزود : تیم ما با وجود جوان بودنش در برابر تمام تیم ها به خوبی بازی و از حیثیت والیبال مازندران دفاع می کند و تیم از پیش باخته در برابر تیم ها نخواهد بود و این روحیه تیمی ما را به عنوان شگفتی ساز ترین تیم لیگ برتری ساخت.
سرمربی تیم عمران شهرداری ساری بار دیگر از مسئولان شهرداری ساری خواست تا پیش از بازی هفته جاری با شارژ مالی انگیزه را به بازیکنان تیمش برگردانند.
تیم عمران ساری پس از کاله آمل دومین نماینده مازندران در رقابت های لیگ برتر والیبال است که با 14 امتیاز در رده چهارم جدول 12 تیمی و کاله آمل نیز با وجود داشتن دو قهرمانی در رقابت های آسیایی و کشوری با 6 امتیاز در رده دهم این رقابت ها قرار دارد.
گزارشگر : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
کد N1562525

وبگردی