آفتاب

سرمربی تیم هندبال شهرداری ارومیه: داوری در بازی امروز خالی از اشکال نبود

سرمربی تیم هندبال شهرداری ارومیه: داوری در بازی امروز خالی از اشکال نبود

کاشان - ایرنا - سرمربی تیم هندبال شهرداری ارومیه گفت: داوری در بازی امروز با شهرداری کاشان خالی از اشکال نبود و در برخی صحنه ها شاهد سوت های اشتباه بودیم.

به گزارش ایرنا، حمید قلی پور شامگاه جمعه پس از پایان دیدار تیم های هندبال شهرداری ارومیه و شهرداری کاشان در لیگ برتر هندبال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم شهرداری کاشان با داشتن بازیکنان ملی پوش بسیار خوب بازی کرد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره علت اعتراض های خود به داوران بازی گفت: وقتی بازیکن ما را می زنند و سوت زده نمی شود یا توپی که به دست بازیکن ما نخورده و به بیرون رفته را به نفع رقیب می گیرند، نمی توان سکوت کرد.
وی ادامه داد: داور واقعا اشتباه کرد و گاهی یک اشتباه سرنوشت بازی را عوض می کند و ما می توانستیم بازی امروز را مساوی تمام کنیم.
وی با بیان این که از عملکرد تیم خود راضی است تصریح کرد: تیم ما جوان است و غیر از دو بازیکن خارجی، باقی بازیکنان ما بومی هستند و در کل توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

** سرمربی شهرداری کاشان: بازی بسیار دشواری را پیروز شدیم
سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: امروز در بازی بسیار دشواری به پیروز رسیدیم و شهرداری ارومیه بازی خوبی ارائه کرد.
علیرضا حبیبی شامگاه جمعه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در تیم ما هفت بازیکن در کل بازی در ترکیب اصلی بازی کردند و چون اختلاف امتیازها کم بود نمی توانستیم ریسک کنیم.
وی ادامه داد: به علت فشار زیادی که به بازیکنان به علت عدم تعویض وارد شد شاهد تحلیل انرژی، تمرکز و اشتباهات فردی در اواخر بازی بودیم و یک بازیکن ما نیز به علت خطا در 30 ثانیه آخر بازی کارت قرمز گرفت.
وی با بیان این که هیچ تیمی در لیگ برتر به راحتی امتیاز نمی‌دهد، گفت: ما با هماهنگی بیشتر در صدد هستیم در بازی های بعدی امتیازهای بیشتری بگیریم تا به جایگاه شایسته خود برسیم.
حبیبی قضاوت داوران بازی را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: داوران بازی در چند ماه گذشته به عنوان داور بین المللی در فدراسیون جهانی معرفی شدند.
وی تصریح کرد: دو بازیکن ملی ما که برای مذاکره با تیم هایی در تونس و آلمان به این کشورها رفته اند در صورتی که قراردادی با تیم های آن کشورها ببندند باید بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کنیم.
دیدار تیم های شهرداری کاشان و شهرداری ارومیه از چارچوب هفته سوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با پیروزی 29 بر 24 به سود تیم شهرداری کاشان به پایان رسید.
7408/7472 *شبس* 1574* خبرنگار: حسین منصوری فر* انتشار دهنده: محسن تهوری
کد N1560502

وبگردی