آفتاب

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران: جغرافیای انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی گسترش یافته است

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران: جغرافیای انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی گسترش یافته است

تهران – ایرنا – فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: جغرافیای انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی در جای جای جهان گسترش یافته و این نشان از عمق اقتدار بسیج دارد.

به گزارش ایرنا ، سردار علی نصیری روز جمعه در اجتماع بسیجیان شهرستان ورامین که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت اظهار کرد: امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب اسلامی را به تشکیل بسیج به معنی حرکت مردمی متصل کردند.
وی افزود: تفاوت اصلی انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر انقلاب ها در این است که مردم سالاری دینی به معنای حقیقی صورت گرفته و مردم نقش اصلی را در پیروزی انقلاب ایفا کرده و خود نیز از ارزش های آن حراست می کنند.
سردار نصیری اظهار کرد: مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده تا با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، حضور مردم در عرصه های مختلف کماکان حفظ شود و این سند افتخاری برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.
فرمانده سپاه سید الشهداء استان تهران اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج نقش سازنده خود را در مقابله با توطئه های استکبار جهانی به خوبی نشان داد و در تمامی صحنه ها پیشتاز حرکت کرد.
وی گفت: تقدیم بیش از 200 هزار شهید بسیجی در جریان جنگ تحمیلی سند محکمی بر این واقعیت است که مردم نقش خود را در این انقلاب پیدا کرده اند و از تمامی آرمان های آن حراست می کنند.
نصیری بیان کرد: امروز همگان شاهدند که با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی را که امام راحل غرس کردند به ثمر نشست به گونه ای که جوانان و نوجوانان امروز که امام راحل و جنگ را ندیده اند بسیجی وار همچون جوانان دوران دفاع مقدس و حتی محکم تر از آن ها در عرصه دفاع از ارزش های نظام حضور دارند.
وی تأکید کرد: امروز همگان به این باور رسیده اند که با تفکر بسیجی می توان در برابر استکبار ایستاد و جغرافیای انقلاب اسلامی را گسترش داد.
این مقام سپاه افزود: ایران اسلامی با اقتدار در برابر دنیای کفر ایستادگی کرده و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام را خنثی می کند به برکت تفکر بسیجی و حرکت بر مدار ارزش های اسلامی نظام است و 37 سال کارنامه درخشان بسیجیان گواه این امر است.
خبرنگار : سید حسن میری - انتشاردهنده: علی شریفی
تهرام/7254/1348 / 1200
کد N1560458

وبگردی