آفتاب

قلعه نوعی:تیم صبا روی دفاع مرکزی خود کار می کند/ نقاط ضعف آن ها را می دانیم

قلعه نوعی:تیم صبا روی دفاع مرکزی خود کار می کند/ نقاط ضعف آن ها را می دانیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: تیم صبای قم بیشتر روی دفاع مرکزی خود کار می کند و ما نیز روی نقاط ضعف این تیم کار کرده ایم.

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نوعی روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور سازی و صبای قم افزود: مرفاوی از همکاران قدیمی من بوده و آنالیز خوبی از تیم حریف می کنند و ما نیز از حریف خودمان آنالیز خوبی کرده ایم.
وی با اشاره به تعطیلات مکرر لیگ برتر یادآوری کرد: تیم های بزرگ به خصوص تراکتور سازی که هجومی بازی می کنند در تعطیلی لیگ بیشتر ضرر می کنند و ما برای جبران این ضرر و حفظ آمادگی بازیکنان تیم دو بازی درون تیمی داشتیم که با بازی های رسمی فاصله داشت و یک اردو نیز در کیش برگزار کردیم که خوب بود.
سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز با اشاره به بازیکنان مصدوم و محروم دیدار با صبای قم گفت: سعید آقایی و خالد شفیعی دو بازیکن محرم ما بوده و دو سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی فردا برسند.
قلعه نوعی با اشاره به چمن تازه ورزشگاه یادگار امام (ره) ادامه داد: اگر به این چمن فرصت و استراحت ندهیم، هم خودمان و هم به چمن آسیب می رسانیم و چمن بعد از دو هفته خراب خواهد شد.
وی با اشاره به گل سردار آزمون به بایرن مونیخ گفت: این بازیکن با بازی خوب و گل تماشایی خود باعث افتخار ایران و هر ایرانی شد.
قلعه نوعی، در خصوص هواداران 3090 تیم تراکتور سازی اظهار گلایه کرد و افزود: آمار هواداران در حد تراکتورسازی نبوده و این تعداد به روحیه تیم لطمه می زند.
صمد مرفاوی، سرمربی تیم صبای قم به علت تاخیر پروازی موفق به حضور در این نشست نشد.
بازی دو تیم تراکتور سازی و صبای قم فردا جمعه ساعت 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر در تبریز برگزار می شود.
تنظیم کننده: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
کد N1559693

وبگردی