آفتاب
توصیه پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان

تردد در اتوبان های شمالی پایتخت فقط با یخ شکن

تردد در اتوبان های شمالی پایتخت فقط با یخ شکن

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش برف در مناطق شمالی پایتخت و لغزندگی این معابر از شهروندانی که قصد تردد از مناطق ۱و ۳ را دارند خواست تا از یخ‌شکن و زنجیرچرخ استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  مهر سرهنگ حسن عابدی با اشاره به بارش برف سنگین در برخی مناطق شمالی پایتخت گفت: از صبح امروز در معابر شمالی شهر تهران ودر مناطق یک و سه، شاهد یخ‌زدگی در بخش‌هایی از خیابان‌ها و معابر این مناطق از جمله ولی‌عصر (عج)، مقدس اردبیلی، یمن و اندرزگو بودیم که خوشبختانه در حال حاضر با نمک‌پاشی همزمان و حضور عوامل پلیس در محل، تردد خودروها به صورت روان انجام می شود.

وی  افزود: به دنبال ناپایداری‌های جوی و برودت هوا و همچنین بارش برف در برخی مناطق شمالی پایتخت، لازم است تا شهروندان از ترددهای غیرضروری در این مناطق خودداری کنند و حتما در زمان تردد در مناطق شمالی پایتخت یخ شکن و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند .

عابدی با اعلام اینکه خوشبختانه همه مسیرهای شریانی و اتوبان های پایتخت باز است و هیچ موردی مبنی بر مسدود بودن مسیرها گزارش نشده است، اف‌زود: رانندگی در هوای برفی و جاده های لغزنده نیاز به توجه و احتیاط بیشتر دارد لذا به شهروندان و راننده گان توصیه میشود با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی را حتما رعایت کنند.

کد N1559478

وبگردی