آفتاب

حضور علما و مراجع تقلید در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی

حضور علما و مراجع تقلید در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی

قم- ایرنا- حضرات آیات جعفر سبحانی، علوی گرگانی، گرامی، سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی و حجت الاسلام والمسلمین ملکا رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم چهارشنبه شب با حضور در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی به خانواده و اعضای دفتر ایشان تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، حضرات آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ، مرتضی مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، علوی بروجردی و علی محقق داماد از دیگر شخصیت هایی بودند که چهارشنبه شب در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی در قم حضور پیدا کردند.
بر اساس این گزارش، جمع زیادی از شاگردان آیت الله موسوی اردبیلی، مدرسان حوزه علمیه قم و اساتید و دانشجویان دانشگاه مفید قم نیز با حضور در دفتر آیت الله موسوی اردبیلی یاد و خاطره استاد خود را گرامی داشتند.
مراسم وداع با پیکر حضرت آیت الله موسوی اردبیلی پنجشنبه 4 آذر پس از نماز مغرب و عشاء همراه با قرائت دعای کمیل در حسینیه معظم له با حضور روحانیت معظم و عموم مومنین برگزار می گردد.
پیکر مطهر این مرجع تقلید روز جمعه تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده می شود.
آیت الله موسوی اردبیلی از روز دوشنبه هفته جاری به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود و امروز پس از سکته مجدد قلبی و وخامت حال، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید، متولد سال 1304 در اردبیل است که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
کد N1559118

وبگردی