آفتاب

تلاش برای یافتن هفت نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه هیکو شهمیرزاد ادامه دارد

تلاش برای یافتن هفت نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه هیکو شهمیرزاد ادامه دارد

سمنان-ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از گرفتار شدن هفت نفر در منطقه هیکو (اوپرت) بخش شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت : تلاش نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان و منطقه برای یافتن این افراد ادامه دارد.

ایرج رئیسان عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به محض اطلاع از سوی خانواده های این افراد در 24 ساعت گذشته، نیروهای امداد و نجات هلال احمر به این منطقه کوهستانی اعزام شدند که متاسفانه تاکنون موفق به یافتن آنان نشده اند.
وی اظهار داشت : عصر امروز همچنین یک فروند بالگرد به منطقه هیکو (اوپرت)شهمیرزاد اعزام شد که به دلیل ادامه ریزش برف و کولاک شدید و کاهش دید به شناسایی این افراد موفق نشده است.
وی در خصوص آخرین اقدام برای یافتن این افراد، خاطرنشان کرد : همچنین یک دستگاه لودر برای پاکسازی محور ارتباطی منطقه کوهستانی هیکو شهمیرزاد اعزام شد تا نیروهای امدادی یعد از بازگشایی محور بتوانند برای یافتن آنان در منطقه مستقر شوند.
وی هویت این افراد را مرد و از اهالی استان مازندران اعلام و اضافه کرد : این افراد روز دوشنبه هفته جاری به این منطقه کوهستانی رفتند که با ریزش برف و کولاک شدید مواجه شدند و تلاش برای جستجوی آنان همچنان ادامه دارد.
ریزش برف و کولاک از 24 ساعت گذشته تا هم اکنون در مناطق کوهستانی و سردسیر استان سمنان ادامه دارد.
رئیسان از کوهنوردان و شهروندان سمنانی خواست تا از سفر به مناطق کوهستانی این استان خوداری کنند.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
کد N1559063

وبگردی